“F.A.G. 04 / Madinowa Kampania” 27.04.2019


#1

PRZYPOMINAM O ZAKTUALIZOWANYM “REGULAMINIE”


W końcu nadeszła, zapowiadana ponad rok temu…

Madinowa Kampania v2!

Strona: Najemnicy


Mapa: Altis


Start: Poniedziałek 20:00


Zbiórka na ts i serwerze dla BPP: 19:45
Zbiórka dla dowódców: 19:30 może zostać zmieniona przez zulu

Fabuła:

wyspa Altis już od wielu lat targana jest wewnętrznymi problemami. Krwawe bitwy o władzę doprowadziły do podziałów na wyspie, co napędzało kolejne niezliczone ilości “pomocy” zewnętrznych państw, które jedynie zaogniały istniejący konflikt.

Wyspa obecnie podzielona jest na wiele sektorów, każda z własną strefą wpływów lub “pomocy” innych państw.

Mieszkańcy mają stanowczo dość obecnej sytuacji. Zebrali “Najodważniekszych” z was, którzy dla chwały, sławy, pokoju (i pieniędzy. Głównie pieniędzy) są w stanie przeciwstawić się obecnej sytuacji.

Zebrali 100,000$ na wasz start oraz zapłacą za pomoc w zapienieniu bezpieczeństwa w rejonie.

Jako oddział wojska najemnego Waszym zadaniem jest Odnaleźć się w obecnej sytuacji. Jak potoczą się losy mieszkańców, wasze, wyspy Altis zależy tylko i wyłącznie od was…

Udało wam się przegonić większość oddziałów opozycjonistów. Zarobiliście łącznie 225,000$, z czego większość poszła na sprzęt. Jednak nie ma co się martwić, załatwiliście również zbrodniarza wojennego = Sabó de Mico.
Zyskaliście dzięki temu dodatkowe 25,000$, jednak cała operacja kosztowała w samym sprzęcie dużo więcej. Nie mówiąc już o poległych bojownikach.
Jednak doświadczenie ma swoją cenę… prawda?

To nie koniec walki z opozycjonistami, nadal działają w rejonie. Część oddziałów zbiera posiłki, czekają również na dostawy sprzętu. To idealna okazja do ataku.
O świcie wyruszacie do ataku na pozostałe umocnienia wrogów oraz dostawy sprzętu. To idealna okazja na zasadzkę oraz wzbogacenie się…

Wasza ostatnia wyprawa w większości okazała się sukcesem. Odzyskaliście 4/6 skrzyń, za każdą z nich zostaliście wynagrodzeni.

Udało wam się przejąć samolot Cessna. Po lądowaniu nadawał się jedynie na rozbiórkę.
I to też uczyniliście.
Zrobiliście z niego dwie prowizoryczne tarcze balistyczne.

Pojawiło się kolejne zadanie. Rząd altis zleca wam oczyszczenie pobliskiej fabryki z brudów / opozycjonistów.

Odbiliście fabrykę oraz odzyskaliście traktor. Cywile się cieszą, chociaż do pełni szczęścia przydałby im się również silnik do maszyn. No, ale traktor też da radę.

Gdy ostatnio odbijaliście zapasy żywności, nie oczyściliście terenu do końca. Wróg przegrupował się, dozbroił i wyruszył na 3 wolne miasta: Syrta, Galati oraz Abdera.

Ludność cywilna oraz niepodległość Altis jest w niebezpieczeństwie. Musimy kontratakować natychmiast, zanim zjawią się kolejne posiłki.

zmiany w sklepie:

  • uaz dshkm: 12 500 $ (stara cena = 13 000 $)
  • uaz spg9: 12 500 $ (stara cena = 13 000 $)

  • GPS: 200 $
  • PRC343: 200 $
  • PRC152: 500 $
  • PRC117F: 2500 $

Zadania:

  1. Wrogie bojówki przejęły kontrolę nad trzema miastami. Dopiero co się sprowadzają, więc musimy uderzyć już teraz, zanim pojawią się kolejne posiłki.

Nagroda: 55.000 $ za każde odbite miasto (przed upływem czasu)

Dodatkowo, cywile zgłaszają kolejne zlecenia (opcjonalne):

  1. Cywile nie są już w stanie dłużej słuchać propagandowego Radia Okoń. Płacą 10 000 $ jeśli zniszczycie wieżę nadawczą.

Nagroda: 10.000 $

obecne ceny (MOGĄ ULEC ZMIANIE!)


Info odnośnie kampanii:

  • stan misji zapisywany na koniec każdej rozgrywki. Sprzęt, pojazdy, ilość pieniędzy itp. Pojazdy zostają zapisywane jedynie w granicach bazy (oznaczone markerem na mapie).

  • każdy dostaje tylko jeden respawn na całą kampanię. Niewykorzystane respawny zostają przenoszone na kolejne misje. Respawn na start misji nie zużywa respawnów (czyli jak skończyły ci się respawny to na następnej misji możesz normalnie grać).
    a) po śmierci można wybrać = respawn i -1 z własnej puli / spectator.
    b) respawny będzie można zdobyć, ale w bardzo ograniczonych ilościach. Zulu będzie rozdysponowywał kto ile ich dostanie. Zulu będzie mógł rozdać respawny tylko obecnym osobom.

  • respawn jest w samym ubraniu, ale każdy loadout żywej osoby jest zapisywany i może zostać wczytany na następnej misji
    a) jeśli ktoś będzie musiał wyjść wcześniej z misji, jest możliwość ręcznego zapisu loadoutów
    b) zapisane loadouty może wczytać tylko ta osoba, która go samodzielnie zapisała. Wyjątki:
    b.1) Osoba która zapisała loadout może zwolnić swój loadout, by każdy inny mógł go pobrać
    b.2) Zulu może zwolnić każdy dowolny loadout (w przypadku nieobecności osoby, która posiada wymagany sprzęt).

  • Sklep może przeglądać każdy, ale tylko zulu może dokonywać zakupów. To samo dotyczy szpeju jak i uzbrojenia pojazdów

  • naprawiać pojazd może każdy (koszt podany przed naprawą), to samo tyczy się przezbrajania z zakupionej puli broni do pojazdów. Historia co kto kupił / naprawił jest widoczna, więc wszelkie próby “trolowania” bardzo szybko wyjdą. Radzę nie przezbrajać / naprawiać pojazdów bez zgody zulu, bo będzie bardzo wściekły :monkey: :banana:

  • Zaczynacie jako totalny gównoodział, w sklepie na półkach dostępny jedynie ocet i światło. Prawdopodobnie nawet nie starczy pieniędzy na pierwszą wyprawę by każdego uzbroić. It’s not a bug, it’s a feature. Z biegiem czasu w sklepie będzie większy wybór, kasy więcej, tyle że nawet starczy dla każdego po broni i nawet amunicji! Proszę wczuć się w klimat kampanii od bpp do bohatera. Dojdzie uzbrojenie, pojazdy, czołgi, nawet helikoptery i myśliwce. Jak zdobędziecie dostawców. Kampania w zamyśle będzie prowadzona przez kilkanaście misji.


Wybór slotów, dodatkowe info

Pierwszeństwo na nadprogramowe sloty mają nowe osoby.

Chcesz mieć pewność, że zostanie miejsce dla Ciebie na misji? Wybierz slot kilka dni wcześniej.
Klikasz za każdym razem i nie przychodzisz na misję? po 2-3 nieobecnościach na zaznaczonej misji brak możliwości zapisu na kolejne.

  • Wybierz jedną rolę.
  • Drużyny mają być równo rozłożone! Inaczej zeus lub zulu ustawi sam.
  • Ma być tyle dowódców ile sekcji + drużynowy. Jak nie będzie chętnych, to zostaną przydzieleni przez zeusa. Ten slot naprawdę nie parzy.

Zapisy nie działają jak kolejka, jeśli zapiszesz się jako trzeci do drużyny, która ma tylko 2 sloty, twój zapis NIE BĘDZIE respektowany.

Jeśli nikt nie wybrał, dowódcą zostaje osoba najbardziej ogarnięta / mianowana przez Zulu.
To samo z resztą slotów.

DOWODZENIE OCZYWIŚCIE DOPIERO OD 3LVL.

Przy brakach zasobów ludzkich minimum 2lvl (powyżej 10 rozegranych misji).

Kampania dosyć mocno odbiega od standardowych rozgrywek.
Zaczynacie z


Załogi czołgów mają się dobierać a nie wbijać na pałę (najlepiej dobrać się przed zapisami), więc jak brakuje 1 osoby (np. odpadła w ostatniej chwili) to jest duża szansa, że czołgu nie będzie, szczególnie jeśli będą cięcia. Koniec z przełażeniem do innych załóg 10 minut przed misją i rozwalaniem załogi swojego pojazdu.



#2

#3

#4