Presety na normalne misje


#1

W tym temacie będą wrzucane najnowsze presety używane na normalnych misjach wraz z ich oznaczeniem oraz historią zmian.

Jeśli ktoś chce dodać własne by wszyscy mogli na nich grać, proszę by przestrzegały wytycznych. Dzięki temu będzie można dodać je do naszej paczki modów co ułatwi mocno życie mission - makerom.

Niezaakceptowane loadouty nie będą rozgrywane na serwerze. Nie dotyczy do zeusów poziomu 3

tl;dr Jak tego użyć do misji i co można zmieniać:

SEKCJA W PRZEBUDOWIE


#2

Presety na normalne misje
v7.2
LINK

Zmiany w stosunku do v7.0

Skrzynka:

Dodane:

Lightsticki
x30 zielone
x30 czerwone
Flary ręczne
x10 białe
x10 czerwone
x30 zielone
Jednorazówki M136 (HEDP) x6
Ładunki wybuchowe:
x6 Ładunek burzący M112
x2 Ładunek burzący M183
x3 Zapalnik M57
x1 zapalnik M152
Rakiety do AT:
x5 HE
x5 HEAT

Zmienione:

Rakiety do AT:
HEDP [20] -> [15]
Noktowizja [gen 0] -> [gen 3]

Postacie:

Wszystkie:

Stopery, narzędzia nawigacyjne i latarki przeniesione z kamizelki do munduru
Zmieniona amunicja 5,56 na czerwone smugacze (teraz wszystkie smugacze sił USA będą w jednym > kolorze)

AA:

Usunięta rakieta z wyrzutni

AT:

Usunięta rakieta z wyrzutni

BPP:

Zmienione celowniki z M68 CCO na combo G33+XPS3, które jest bardziej uniwersalne

LKM:

Zmieniona broń z M240 na M249 PIP (Short/Para).
Zmienione celowniki z M145 MGO na combo G33+XPS3, które jest bardziej uniwersalne

Medyk:

Dodane dodatkowe stazy, bo było mało

Medyk SL:

Adenozyna [5]
Adrenalina [37]
Bandaże elastyczne [100]
Bandaże QuikClot [50] -> [30]
Morfina [39]
Krew (250 ml) [12]
Krew (500 ml) [8] -> [10]
Krew (1000 ml) [2] -> [3]

Piloci:

Noktowizja [gen 0] -> [gen 4]

Saper:

Dodany pusty plecak, bo w czymś musi ładunki nosić

SL:

Granaty do granatnika:
Biały dym [4] -> [0]
Czerwony dym [4] -> [2]
Zielony dym [4] -> [0]
Żółty dym [2] -> [0]
Wybuchowy [4] -> [7]
Granaty ręczne:
Biały dym [3] -> [5]
Czerwony dym [1]
Zielony dym [1] -> [2]

Snajper:

Zmieniona broń z M40A5 na M107 + M8541A SSDS (Podyktowane chęcią zmiany roli snajpera z zabijacza wszystkiego co się rusza do eliminatora ważnych celów i przeprowadzania rozpoznania)
Dodany plecak na amunicję
Posiada 3 magazynki po 10 pocisków

Spotter:

Posiada 4 magazynki dla snajpera po 10 pocisków

Strzelec wyborowy:

Zmieniona broń z M40A5 na Mk 11 Mod 0 (EC)
Zmieniony celownik z tego co był na DMS (luneta, która nie czyni go bezużytecznym na bliski dystans)
Posiada teraz 6 magazynków po 20 pocisków

TL:

Granaty do granatnika:
Biały dym [2] -> [0]
Czerwony dym [2]
Zielony dym [2] -> [0]
Wybuchowy [5] -> [7]
Granaty ręczne:
Biały dym [3]
Czerwony dym [1]
Zielony dym [1]


#3

Presety na nomalne misje
v8.0
LINK

Zmiany w stosunku do v7.2

Ogólne:

DODANA OPCJA POD KÓŁKIEM DO ZMIANY ODLEGŁOŚCI WIDZENIA! KONIEC Z MGŁĄ NA 500M!
Potato pc ustawią sobie 500m, #pcmasterrace 500000km.
Zmiana HP graczy z x3 do x2.5 (możliwe, że w niedalekiej przyszłości będzie jeszcze niżej)

Postacie:

Dodane:

Nowe kamizelki
Członkowie Kilo dostali kamizelki MBAV
Dodatkowy magazynek dla każdego
JTAC dostał kilka granatów dymych gratis (więcej miejsca w nowych kamizelkach)

Zmienione:

Wszystkie magazynki, granaty itp są teraz w kamizelce
Naprawiony bug z NIEŚMIERTELNOŚCIĄ STRZELCA LKM (M249)
Piloci, Uber Driver zostali z samą M9 (mało miejsca w pojazdach)


#4

Presety na nomalne misje
v10.1
LINK

Zmiany w stosunku do v8.0

Ogólne:

Poprawione małe błędy w presetach ruskich
Małe poprawy w skryptach
Ogólne bugfixy i poprawki