Szkolenie lotnicze - ZAWIESZONE


#1

Zapraszam chętnych na szkolenie lotnicze. Jest ono całkowicie dobrowolne i nieobowiązkowe.

FAQ

Jak się zapisać na szkolenie?

A: Wystarczy napisać post, że chce się wziąć udział w szkoleniu lotniczym wraz z informacją o poziomie zaawansowania oraz czy chce się brać udział w szkoleniu czy raczej interesuje nas sam egzamin.

Po co szkolenie?

A: Dużo osób chciało to zrobiłem.

Jakie są dostępne szkolenia?

A: Aktualnie tylko podstawowe helikopterów oraz zaawansowane helikopterów transportowych. W przyszłości zostaną uruchomione jeszcze szkolenia zaawansowane helikopterów bojowych oraz samolotów.

Co mi daje ukończenie szkolenia podstawowego?

A: Daje możliwość latania na dużych misjach oraz rozpoczęcie szkolenia zaawansowanego z helikopterów transportowych. Dodatkowo po spełnieniu jeszcze wielu innych warunków umożliwia otrzymanie odznaki pilota.

Co daje odznaka pilota?

A: Powiększa beniz, tak jak prawie wszystkie odznaki. Miała dawać pierwszeństwo do latania na misjach, ale w sumie byłby taki beton, że szok. Oczywiście osoby głównodowodzące mogą zwracać uwagę na posiadanie przez potencjalnych pilotów odznaczenia i w ten sposób wybierać pilotów na misję.

Gdzie mogę znaleźć program szkoleń?

A: W odpowiedniej sekcji na dole. Rozpisane są elementy, których opanowanie jest celem szkolenia.

Czy będąc kompletnie zielonym mogę nauczyć się latać?

A: Tak, raczej tak. Wystarczy trochę chęci, posłuchania porad i przyjęcia krytyki.

Bo _X_ mówi, że się nabijasz z ludzi, że nie umieją latać. Czy będziesz mnie obrażał?

A: Przychodzisz na szkolenie się nauczyć, więc jeśli chcesz się uczyć i nie jesteś gburem to nie mam powodu się nabijać. Każdy jakoś zaczynał.

Ile czasu trwa szkolenie?

A: Około 30 minut. Dokładny czas trwania zależy od umiejętności kadeta oraz mojej chęci do życia przy przebywaniu z nim. Dokładny wzór [UWAGA! ŻART! Ale całkiem z prawdą się nie mija]:
T = Ż/U
Ż i U przyjmują wartości od 0 (dla wartości minimalnej) do 1 (dla wartości maksymalnej)

Kiedy odbywają się szkolenia?

A: Nie ma ustalonych terminów, robię kiedy mi się chce wg. kolejności na liście zapisów.

Czy jeśli umiem latać to muszę na to przychodzić?

A: Tak, dla osób, które umieją latać szkolenie jest znacznie krótsze, bo obejmuje tylko wykonywanie przygotowanych zadań.

Na serwerze jest włączona mapa szkolenia lotniczego. Można wejść na serwer?

A: Tak, można, ale nie należy przeszkadzać w szkoleniu. Przy terminalu zazwyczaj stoją jakieś helikoptery, które można sobie wziąć i polatać.

Czego nie wolno robić na mapie szkolenia lotniczego?

A: Obowiązuje zakaz włażenia w strefy oznaczone znakiem ostrzeżenia oraz ogrodzone barierką. Jeśli trwa szkolenie podstawowe nie powinno się latać w pobliżu osoby szkolonej (najlepiej latać gdzieś poza obszarem zielonych zadań, jeśli nie jesteś pewien gdzie jest szkoleniowy helikopter). Jeśli trwa szkolenie zaawansowane obowiązuje całkowity zakaz wylatywania za linię z fioletowych kropek (tj. patrząc od strony głównego lotniska). Szczegółowy spis zasad niżej.

Jakie helikoptery są dostępne na szkoleniu podstawowym?

A: UH-60M Blackhawk oraz MH-6J Littlebird. Do wyboru przed rozpoczęciem szkolenia. Można dokonać zmiany podczas szkolenia.

Jakie helikoptery są dostępne na szkoleniu zaawansowanym?

A: CH-47F Chinook, CH-53E Super Stallion, MH-6J Littlebird, UH-60M Blackhawk, UH-1Y Venom. Można zmieniać zarówno podczas szkolenia jak i egzaminu.

Co się stanie jeśli się rozbiję na szkoleniu?

A: Trzeba będzie wziąć nowy helikopter.

Co się stanie jeśli się rozbiję na egzaminie zaawansowanym?

A: Egzamin zostaje przerwany. Można spróbować ponownie podejść do całego egzaminu, zazwyczaj najwcześniej następnego dnia, ale to również zależy od mojego chcenia oczywiście.

O co chodzi z licencjami?

A: Licencje zostały wymyślone by ograniczyć sytuacje, w których osoba tuż po szkoleniu podstawowym idzie na CAS i popełnia błąd, który skazuje resztę na cierpienia przez całą rozgrywkę (rozbicie się i przez to nie zapewnianie wsparcia lub strzelanie po swoich albo po prostu nie zapewnianie odpowiedniego wsparcia).

HURR DURR MILSIM, zaraz będą licencje na wychodzenie do kibla!!!!

A: Licencje nie mają być blokadą dla osób, które chcą latać i robić to coraz lepiej. Można je wykorzystać jako wskazówkę w procesie samodoskonalenia. Do tej pory działało coś podobnego, tylko nazywało się to “Banem na latanie” i było przydzielane po fakcie. Teraz po prostu zanim ktoś pójdzie na CAS orać swoich musi pokazać na transporcie, że umie latać. Do tego można tu łatwo sprawdzić kto ma pozwolenie na latanie na dużych misjach i czym, co wcześniej również obowiązywało tylko nigdzie nie było napisane i trzeba było pamiętać.

Czy nie mając licencji mogę latać na misjach?

A: Brak licencji nie uniemożliwia latania poza dużymi misjami, czyli na przykład na gównozeusach (ale Zeus/Zulu może wziąć to pod uwagę), jedynie na dużych. Osoby bez licencji lub z niewielką liczbą wylatanych misji są mocno zachęcane do próbowania swoich sił na gównozeusach.

Jak mogę zdobyć licencję?

A: Ukończenie szkolenia podstawowego transportowego może skutkować przyznaniem jednej lub więcej licencji na start. Można zdobyć kończąc odpowiednie szkolenia lub dzięki dobrym występom w pojazdach danej kategorii na gównozeusach. Oprócz tego dobre występy na transporcie mogą być podstawą do przyznania licencji na śmigłowiec bojowy, a na śmigłowcu bojowym do samolotów (przy czym przy samolotach trzeba mieć przynajmniej jedną misję w samolocie).

Za co może mi zostać zawieszona licencja?

A: Ze względu na to, że każda licencja obejmuje inny rozkład zadań, różnią się one również zagrożeniem, z którym muszą zmierzyć się piloci.

Transportowa: Utrata maszyny w głupi sposób w sytuacji, gdy możliwe jest całkowicie bezpieczne manewrowanie i nie jest wymagany pośpiech.

Śmigłowca bojowego: Oranie swoich (brak rozpoznania swój-obcy przed otworzeniem ognia. Oranie swoich nie obejmuje sytuacji danger close, np. takich, w których sojusznicy na ziemi zdają sobie sprawę z nadchodzącego sojuszniczego ostrzału blisko ich pozycji), bezsensowne wlatywanie w przestrzeń powietrzną chronioną przez wrogie jednostki przeciwlotnicze, rozbijanie się.

Samolotowa: Oranie swoich, bezsensowne wlatywanie w przestrzeń powietrzną chronioną przez wrogie jednostki przeciwlotnicze, rozbijanie się.

Wszystkie: Marudzenie, że maszyną się nie da sterować, pytanie tuż przed misją czym się będzie latać, jeśli jest to napisane i podobne, które wskazują na ignorancję. Jeśli chcesz latać na misji to zobacz czy umiesz latać tym co jest, jeśli nie to najpierw spróbuj sobie i dopiero się zapisuj.

Czy jeśli mam jedną licencję zawieszoną to wpływa to jakoś na pozostałe?

A:Tylko w przypadku zawieszenia licencji transportowej, gdyż jest ona zawieszana tylko za rozbijanie się w głupi sposób (czyli nieumiejętne manewrowanie, bądź podejmowanie decyzji z manewrowaniem się wiążących), a skoro ta umiejętność nie została opanowana to również nie ma umiejętności latania śmigłowcami bojowymi.

Czy licencja może zostać mi odebrana?

A: Licencja może zostać odebrana na określony czas, do odwołania lub całkowicie.

Utraciłem licencję, co robić?

A: Postępować wg. wskazówek odnośnie zdobywania licencji.

Szkolenie i/lub wydawanie nowych licencji jest zawieszone. Jak mogę otrzymać licencję?

A: Nie możesz.

Czy licencja może zostać mi odebrana jeśli szkolenie i/lub wydawanie licencji jest zawieszone?

A: Nie ma takiej możliwościw przypadku zawieszenia licencji. Wszystko co z nimi związane jest zawieszone.

O szkoleniu

Materiały do szkolenia

Instrukcja do szkolenia helikopterowego
Poradnik do uzbrojenia samolotów

Zasady mapy szkoleniowej
  1. Zakaz strzelania/bombardowania itd. poza wyznaczonym czerwonym obszarem na wschód od głównego lotniska.
  2. Zakaz włażenia w miejsca oznaczone znakami ostrzeżeń i/lub ogrodzone barierkami oraz brania stamtąd rzeczy bez uprzedniego pozwolenia.
  3. Zakaz wlatywania w strefę szkoleń (w przypadku szkoleń innych niż podstawowe strefa będzie oznaczana fioletowymi kropkami).
  4. Przeszkadzanie w szkoleniach może zakończyć się nie tylko śmiercią od na przykład porażenia prądem, lecz także blokadą na udział w mapie szkoleniowej lub banem.
  5. Obowiązek stosowania się do poleceń na kanale 1 (więcej informacji w briefingu).
  6. Zakazane są wszelkie rozwałki poza czerwonym obszarem.
  7. Zabijanie innych bez ich zgody jest zabronione nawet w czerwonej strefie.
  8. Przy terminalu znajdują się żółte lądowiska z helikopterami przeznaczonymi do użycia przez osoby nie biorące udziału w szkoleniu.
  9. W hangarach znajdują się samoloty do użycia przez osoby nie biorące udziału w szkoleniu. Jeśli chcesz lecieć sam to nie bierz dwuosobowej wersji.
  10. Przed terminalem znajdują się cywilne pojazdy.
  11. Wszystkie pojazdy mają respawn co 60 sekund lub po oddaleniu się na 250 m.
  12. Gracze mają respawn po 5 sekundach w terminalu.

Łamanie zasad, przeszkadzanie innym itd. może wiązać się z blokadą dostępu do misji a nawet banem na rozgrywki.

Szkolenia

Szkolenie podstawowe

Podstawowa nauka latania helikopterem. Starty i lądowania, kontrola nad maszyną. Naprowadzenie na to jak i czego się uczyć, co należy poprawić. Podejście indywidualne. Autozawis zakazany.

Plan szkolenia
  1. Start
  2. Lądowanie podstawowe
  3. Powolny lot tuż nad ziemią
  4. Nawrót przy dużej prędkości
  5. Lądowanie na lądowisku
  6. Lądowanie przy określonej lokalizacji
  7. Szybki lot tuż nad ziemią
  8. Lądowanie z dużej prędkości bez nabierania wysokości
  9. Lądowanie na nierównym terenie* (pod górę)
  10. Lądowanie na dachu budynku*
  11. Wykonywanie powyższych manewrów bez nabierania wysokości*
  12. Znajomość helikopterów* (nazwy, bo czasem raka dostaję jak startuje AH-1Z i słyszę, że ‘wrogi Hind’. Przecież to ani nie brzmi tak samo, ani nie wygląda)

* - nie jest wymagane do ukończenia szkolenia podstawowego, ale jest wymagane do ukończenia szkolenia zaawansowanego

Ukończyli szkolenie podstawowe:
  1. Iteradmirator 2018-01-16
  2. Renchon 2018-01-16
  3. Monkey 2018-01-17
  4. Norek 2018-01-17
  5. Epll 2018-01-22
  6. Krystol 2018-01-22
  7. Arturex 2018-01-22
  8. Zbychu 2018-01-23
  9. @WINDOWS_95_SE 2018-04-13
  10. @McBlyat 2018-04-13 [Rekordowy czas 7 minut]
  11. @anon36059298 2018-04-13
  12. @Kun 2018-05-01
  13. @Ameno 2018-05-01
  14. @nomus 2018-05-01
  15. @RadosnyRadzio 2018-05-04
  16. @MariuszGetto 2018-05-26
  17. @siwy 2018-06-09
  18. @Zakleszczacz 2018-06-09
  19. @Zakarin 2018-06-25
  20. @PixaMRK 2018-07-03
  21. @Ajvar 201807-04
  22. @ShiroOukami 2018-07-18
  23. @mario972 2018-07-18
  24. @nielu 2018-07-25
  25. @Aden 2018-07-27
  26. @Serek 2018-08-19
  27. @Nakimesis 2018-09-28
  28. @Bene 2018-11-06
Lista osób chętnych na szkolenie podstawowe:
  1. @Masta_Blasta
  2. @PanAnonim
  3. @Varios
  4. @cin3k
  5. @Turambar
  6. @LeJoS
  7. @DARK170
  8. @Popeye
  9. @Zajegrany
  10. @Piesa
  11. @Gr1mek
  12. @Ilddor
  13. @kubiak09
Szkolenie zaawansowane transportowe

Zaawansowane zadania pilota transportowego, które mogą pojawić się podczas misji oraz manewry, które są konieczne do dobrego i bezpieczniejszego latania.

Zarówno podczas szkolenia jak i egzaminu można sobie wybrać czym chce się go robić (przy czym do niektórych zadań wymuszony jest Blackhawk).

Czas trwania szkolenia: 40-60 minut.

Wymaga ukończenia szkolenia podstawowego i umiejętności latania. Tu nie uczę jak latać, sami macie się nauczyć i dopiero przyjść.

Plan szkolenia
  1. Lądowanie ‘na płasko’
  2. Zjazd na linach w wyznaczonym miejscu
  3. Lądowanie na dachu budynku
  4. Zawis nad dachem budynku (lub obok, by piechota mogła wskoczyć) na niewielkiej wysokości
  5. Transport ładunku do miejsca docelowego
  6. Odbiór piechoty w gorącym LZ
  7. Szybkie podejście do lądowania i lądowanie
  8. Lądowanie pod górę i start bez nabierania wysokości
  9. Loty w niskiej widoczności i w nocy
  10. Autorotacja podstawowa (uszkodzony silnik/brak paliwa)
  11. Latanie bez tylnego wirnika (obejmuje start i lądowanie)
  12. Autorotacja zaawansowana (uszkodzony silnik/brak paliwa i brak tylnego wirnika)
  13. Wykonywanie powyższych zadań w miarę szybko, np. bez wiszenia godzinę nad budynkiem, żeby się ustawić do zjazdu na linach czy zrzucenia paczki.
Egzamin zaawansowany

Obejmuje głównie zadania z programu szkolenia zaawansowanego. (oczywiście wybrane)
Można wykonać źle zadanie i wciąż ukończyć szkolenie.
Rozbicie się kończy egzamin.
Czas egzaminu: 15-20 minut.

Ukończyli szkolenie zaawansowane transportowe:
  1. @Arturex 2018-02-03
  2. @Malpek 2018-04-13
  3. @norek2001 2018-05-01
  4. @rczn 2018-06-24
Lista osób chętnych na szkolenie zaawansowane transportowe:
  1. @Krystol (oczekiwanie na szkolenie i egzamin)
  2. @McBlyat (oczekiwanie na szkolenie i egzamin)
  3. @WINDOWS_95_SE (oczekiwanie na szkolenie i egzamin)
  4. @Zakleszczacz (oczekiwanie na szkolenie i egzamin)
  5. @mario972 (oczekiwanie na szkolenie i egzamin)
  6. @MariuszGetto (oczekiwanie na szkolenie i egzamin)
Szkolenie samolotowe

Zaawansowane zadania pilota samolotu myśliwskiego i bliskiego wsparcia powietrznego, które mogą pojawić się podczas misji oraz manewry, które są konieczne do dobrego i bezpieczniejszego latania.

Podczas szkolenia samolot jest narzucony z góry.

Plan szkolenia
  1. Znajomość uzbrojenia i wyposażenia (odsyłam do swojego poradnika)
  2. Start i lądowanie
  3. Unikanie obrony przeciwlotniczej
  4. Unikanie rakiet przeciwlotniczych
  5. Lądowanie na lotniskowcu
  6. Walka powietrzna
  7. Bliskie wsparcie powietrzne
  8. Używanie uzbrojenia kierowanego na GPS
  9. Loty przy niewielkiej widoczności oraz nocne
  10. Tankowanie w powietrzu
  11. VTOL*
Egzamin samolotowy

Będzie obejmować głównie zadania z programu szkolenia samolotowego. (oczywiście wybrane)
Na razie nie jest dostępny.

Ukończyli szkolenie samolotowe
  1. @Arturex 2018-05-31
  2. @Malpek 2018-06-01
  3. @rczn 2018-06-01
  4. @norek2001 2018-08-25
  5. @McBlyat 2018-08-25
  6. @Serek 2018-08-25
  7. @PanAnonim 2018-08-25
  8. @Turambar 2018-08-25
  9. @RadosnyRadzio 2018-08-25
  10. @Bene 2018-08-25
  11. @MariuszGetto 2018-08-25
  12. @Aden 2018-08-267
Lista osób chętnych na szkolenie samolotowe
  1. @nielu
  2. @WINDOWS_95_SE
Szkolenie helikoptera bojowego (WkiedyśIP)

Zadania pilota i strzelca helikoptera bojowego oraz bliskiego wsparcia powietrznego, które mogą pojawić się podczas misji oraz manewry, które są konieczne do dobrego i bezpieczniejszego latania.

Podczas szkolenia helikopter jest narzucony z góry - AH-64D.

Wymaga ukończenia zaawansowanego szkolenia transportowego.

Plan szkolenia
  1. Znajomość uzbrojenia i wyposażenia
  2. Umiejętność poprawnego i skutecznego wykorzystania dostępnego uzbrojenia
  3. Hellfire 101
  4. Bliskie wsparcie powietrzne
  5. Unikanie obrony przeciwlotniczej
  6. Unikanie rakiet przeciwlotniczych
  7. Loty przy niewielkiej widoczności oraz nocne
Egzamin helikoptera bojowego

Będzie obejmować głównie zadania z programu szkolenia helikoptera bojowego. Egzaminowany będzie brał w nim udział zarówno jako pilot, jak i strzelec. (oczywiście wybrane)
Na razie nie jest dostępne.

Ukończyli szkolenie helikoptera bojowego
  1. @Arturex 2018-07-25
Lista osób chętnych na szkolenie helikoptera bojowego
  1. ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Zapisy na szkolenie helikoptera bojowego jeszcze są zamknięte.

Szkolenie JTAC (projekt zarzucony)

Zadania koordynatora działań sojuszniczego lotnictwa bliskiego wsparcia powietrznego.

Wymaga ukończenia obu szkoleń bojowych, lub przekonania mnie, że chętny nadaje się do tej roli.

Plan szkolenia
  1. Znajomość uzbrojenia i wyposażenia wszelkich maszyn sojuszniczych
  2. Umiejętność poprawnego i skutecznego wykorzystania dostępnego uzbrojenia - (minimalizacja ilości zużytej amunicji do zniszczenia celu - zamiast słać 5 rakiet na 5 czołgów można 1 bombę kasetową ppanc jeśli jest taka możliwość)
  3. Wyznaczanie celów i trasy podejścia - (Ustalanie takiej trasy podejścia, by zminimalizować szansę ostrzelania sojuszniczych jednostek - na przykład w sytuacji, gdy sojusznicy są na południe od wyznaczonego celu to posłać samolot od wschodu na zachód jeśli jest to możliwe)
  4. Komunikacja z lotnictwem
Ukończyli szkolenie JTAC
  1. TO MIEJSCE CZEKA NA CIEBIE!
Lista osób chętnych na szkolenie JTAC
  1. ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Zapisy na szkolenie JTAC jeszcze są zamknięte.

LICENCJE

Piloci transportowi
  1. @3Mydlo3 b/d
  2. @Aden 2018-07-27 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  3. @Ajvar 2018-07-04 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  4. @Ameno 2018-05-01 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  5. @Arturex 2018-01-22 (ukończenie szkolenia zaawansowanego)
  6. @Bene 2018-11-06 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  7. @epII 2018-01-22 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  8. @iteradmirator 2018-01-16 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  9. @Krystol 2018-01-22 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  10. @Kun 2018-05-01 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  11. @Malpek 2018-01-17 (ukończenie szkolenia zaawansowanego)
  12. @mario972 2018-07-18 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  13. @MariuszGetto 2018-05-26 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  14. @McBlyat 2018-04-13 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  15. @Nakimesis 2018-09-28 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  16. @nielu 2018-07-25 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  17. @nomus 2018-05-01 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  18. @norek2001 2018-01-17 (ukończenie szkolenia zaawansowanego)
  19. @PixaMRK 2018-07-03 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  20. @RadosnyRadzio 2018-05-04 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  21. @rczn 2018-01-16 (ukończenie szkolenia zaawansowanego)
  22. @anon36059298 2018-04-13 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  23. @Serek 2018-08-19 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  24. @ShiroOukami 2018-07-18 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  25. @siwy 2018-06-09 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  26. @WINDOWS_95_SE 2018-04-13 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  27. @Zakleszczacz 2018-06-09 (ukończenie szkolenia podstawowego)
  28. @Zbychu 2018-01-23 (ukończenie szkolenia podstawowego)
Piloci śmigłowców bojowych
  1. @3Mydlo3 b/d
  2. @Ajvar 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  3. @Arturex 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji | ukończenie szkolenia śmigłowca bojowego)
  4. @epII 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  5. @JurijPietrowicz 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  6. @Krystol 2018-08-05 (wykazanie potencjału na szkoleniu podstawowym | latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  7. @Malpek 2018-08-05 (wykazanie potencjału na szkoleniu podstawowym)
  8. @mario972 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji) ZAWIESZONY DO ODWOŁANIA
  9. @McBlyat 2018-08-05 (dobre latanie na transporcie | latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  10. @nielu 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  11. @norek2001 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  12. @RadosnyRadzio 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  13. @rczn 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  14. @Turambar 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  15. @WINDOWS_95_SE 2018-08-05 (dobre latanie na transporcie)
Piloci samolotów
  1. @3Mydlo3 b/d
  2. @Aden 2018-08-27 (ukończenie szkolenia samolotowego)
  3. @Arturex 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji | ukończenie szkolenia samolotowego)
  4. @Bene 2018-08-25 (ukończenie szkolenia samolotowego) ZAWIESZONE DO MOMENTU DOKOŃCZENIA SZKOLENIA (pkt. 1 - teoria)
  5. @epII 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  6. @Malpek 2018-08-05 (ukończenie szkolenia samolotowego)
  7. @MariuszGetto 2018-08-25 (ukończenie szkolenia samolotowego)
  8. @McBlyat 2018-08-25 (ukończenie szkolenia samolotowego)
  9. @nielu 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  10. @norek2001 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  11. @PanAnonim 2018-08-25 (ukończenie szkolenia samolotowego)
  12. @RadosnyRadzio 2018-08-25 (ukończenie szkolenia samolotowego)
  13. @rczn 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji | ukończenie szkolenia samolotowego)
  14. @Serek 2018-08-25 (ukończenie szkolenia samolotowego)
  15. @Seweryn 2018-08-05 (latał na CAS przed wprowadzeniem licencji)
  16. @Turambar 2018-08-25 (ukończenie szkolenia samolotowego)

#2

Potwierdzam


#3

Potwierdzam


#5

Chętny na zaawansowany.


#6

Chętny na szkolenie i egzamin zaawansowany, ale nie wiem kiedy będę miał czas (zakładam że szkolenie potrwa dłużej niż egzamin) -> do uStallenia


#7

Chętny na cykl szkoleń i egzaminów


#8

Chętny na podstawowe. Ponownie


#9

Chętny na zaawansowane.


#10

chetny na podastawe umiem latac do przodu i do tylu


#11

Chętny na podstawowe


#12

Podstawowe bym zrobił na początek


#13

Chętny na podstawowe


#14

Machnąłbym takie podstawowe od zera raz


#15

Chętny na podstawowe


#16

Chętny na przyspieszone szkolenie + egzamin asap :wink:


#17

Biorę według kolejności zapisów.


#18

Chętny od 0 do Pilota


#19

Co mi tam, podstawy helek i samolotów, poproszę


#20

To ja też proszę podstawowe.


#21

A ja w sumie nie wiem czy “dalej oczekuje na egzamin” :slight_smile: