[WiP] PvP - SerialKillers - reaktywacja [v0.73]


#1

Na fali ostatniej popularności gównotrybów postanowiłem wziąć się ponownie za Policjantów. Opis:

Założenia:

MAPA: Czarnoruś - klimacik jest, lasy do kitrania również.

CZAS: Start nad ranem, możliwość dodania opcji wyboru pory dnia.

POGODA: Nie wiem.

STRONY: BLUFOR (Policja) vs OPFOR (Terroryści).

LICZBA GRACZY: Minimalna zalecana: 10 osób, rozgrywka asymetryczna (stosunek OPFOR:BLUFOR przynajmniej 1:4)

RESPAWNY: nieograniczone dla Policji - respawn w głównej bazie w Czernogórsku. Brak dla Terrorystów - po śmierci trafiają do więzienia skąd można ich uwolnić.

BLUFOR: Biedni policjanci strzegący prawa. Na początku uzbrojeni w pistoleciki, dostają coraz to lepsze uzbrojenie w miarę postępu rozgrywki (liczby zabitych cywili lub upływu czasu [Niezaimplementowane]).

OPFOR: Terroryści przybyli pozabijać ludność cywilną. W miejscu startowym mają dostępne skrzynie z ekwipunkiem i teleport do różnych miejsc na mapie.

CEL MISJI: Terroryści mają za zadanie zdobyć określoną liczbę punktów zabijając cywili (1 punkt za każdego) i policjantów (2 punkty za każdego). Policja ma zabić wszystkich terrorystów (czyli wszyscy terroryści muszą być w więzieniu).

POTENCJAŁ ROZBUDOWY: Jeśli mi się będzie chciało to mogę dodać jakieś losowe konwoje z VIPami czy coś takiego za dodatkowe punkty (dla Policji punkty jak konwój dotrze na miejsce, dla Terrorystów jeśli do tego nie dopuszczą).

Na razie to tyle. Kiedy będzie zrobione? Nie wiem, miałem robić dużo rzeczy [przyp. m.in. moja 3-misjowa kampania XD czy tryb PvP z samolotami XDD], więc pewnie dzisiaj, ale nie obiecuję. XD

Chętnie przyjmę pomysły i uwagi.

TODO: (stare!)

  • Alarmy pojazdów cywilnych (jak ktoś wsiada to się może odpalić i dać informację policji gdzie to się stało (v0.45) (naprawa w v0.5)
  • Zrzuty amunicji/broni dla terrorystów (albo jakiś podobny system zdobywania lepszego uzbrojenia).
  • Ruch uliczny. (powiedzmy, następny kamień milowy to w pełni losowy ruch uliczny).
  • Cywile - konfidenci.
  • Rozbudowanie policyjnego arsenału.
  • System undercover (pistolety, v0.55). (v0.5)
  • Gotowe presety do wybrania przez policję.
  • Inne stroje dla terrorystów.
  • Skrypt do przewracania pojazdów na koła.
  • Booster do milicyjnej łady.

NOWE

  • Znane błędy:
    • Wyposażenie z pojazdów policyjnych nie jest usuwane.
    • Terrorysta z wyciągniętym pistoletem pokazuje się jako cywil.
    • Niektóre obiekty znajdują się w powietrzu (prawdopodobnie jakaś aktualizacja mapy była odkąd ostatnio graliśmy).
    • Za mały zasięg radia (rozwiązanie - dodanie stacji przekaźnikowych).
    • Nie liczy punktów za zabitych policjantów. Niepotwierdzone.
    • Nie liczy punktów za zabitych cywili przez policjantów. Niepotwierdzone.
    • Jeśli ktoś ma ziemniaczany komputer i/lub ładuje się bardzo długo po rozpoczęciu gry to część skryptów u niego nie działa.
    • Presety policji jednak wciąż nie działają.
    • Pierwszy ticket dla policji się nie dodaje poprawnie w przypadku gdy pochodzi on z zabicia policjanta lub cywila przez policjanta. (to by trzeba w sumie ustalić)
    • Pokazywana zmiana wyniku prawie zawsze wynosi [1]. (Oprócz sytuacji otrzymania 5 punktów przez policję)
  • Todo:
    • Zadanie dla OPFORU aktualizujące się wraz z progresją misji.
    • Zadanie dla BLUFORU aktualizujące się wraz z progresją misji.
    • Zadanie ewakuacji dla OPFORU po wykonaniu głównego zadania.
    • Zadanie dla BLUFORU pokazujące następne odblokowania..

#2
    ---
  1. v0.25 23 Oct, 2017 @ 12:27pm
  • Dodane:
    • Ustawione już jednostki cywilne.
    • Losowe spawny cywilnych pojazdów.
    • Briefing odnośnie progów odblokowania sprzętu.
    • Informację na czacie, które wskazuje okolicę, gdzie został zabity cywil i o której godzinie.
  • Naprawione:
    • Brak początkowej broni w arsenale policji.
    • Brak mapy i GPSa u terrorystów.
    • Brak możliwości użycia teleportu do miejsca startu przez terrorystów.
    • Za dużo flag w bazach policyjnych.
    • Menu spawnowania pojazdów już nie oszukuje i nie daje Abramsa podpisanego jako Quad.
    • Niedziałający respawn zeusa.
    • Nieusuwanie respawnu terrorystów po rozpoczęciu gry.
    • Okienko wyskakujące przy pierwszym zabiciu cywila.
    • Markery oznaczające miejsca zabicia cywili są teraz czerwone a nie białe.
    • Błąd markerów powodujący ostateczne zawieszenie serwera.
  • Usunięte:
    • Wyskakujące na początku gry okienko z zasadami, bo niektórzy nie umieli wyłączyć.
    • Jeden z losowo generowanych pojazdów cywilnych był z dodatku (Jeep).
  • --- v0.35 23 Oct, 2017 @ 12:27pm
    • Dodane:
      • Obserwator dla martwych terrorystów.
      • Automatyczne zakończenie misji w przypadku śmierci wszystkich terrorystów.
      • Respawn w fali dla policjantów (aby ułatwić im zebranie się w kupę po respawnie).
      • Wyświetlanie wyniku po każdej jego zmianie.
      • Pierwsza drużyna w policji jest jako jednostka dowodzenia.
      • Nowe pojazdy zarówno cywilne jak i policyjne (z nowego moda RDS cośtam).
    • Naprawione:
      • Wiadomości o zabitych cywilach już się pojawiają.
      • Automatyczne zmienianie wyniku.
      • Automatyczne dodawanie markerów w miejscu morderstwa.
      • Brak permamentnej śmierci.
    • Zmienione:
      • Opóźnienie respawnu między 20 a 40 sekund zamiast stałych 10 sekund.
      • Policja ma automatyczny respawn w głównej bazie zamiast menu wyboru..
      • Podział policji na dwójki (oddziały 2-osobowe).
      • Mi-8 zamieniony na UH-60M
    • Usunięte:
      • Arsenały z baz policji (oprócz z głównej).
      • Respawn na starcie gry.
      • Punkty respawnu na wszystkich posterunkach (oprócz głównego).
      • Tymczasowo (zobaczymy jak się sprawdzi) usunięte więzienie - terroryści umierają na amen i mają obserwatora.
      • Helipady ze wszystkich posterunków (ponownie poza głównym).
    ---
  • v0.4 27 Oct, 2017 @ 6:04pm
    • Dodane:
      • Alarmy do pustych pojazdów cywilnych z 20% szansą na odpalenie. Informuje policję o kradzieży i podaje przybliżoną lokalizację (nazwę miejscowości).
      • Informacje o śmierci policjantów + analogiczne jak przy cywilach markery miejsca śmierci.
      • Brakująca amunicja do G36 w skrzynce dla terrorystów.
      • Nowe stroje dla policjantów do arsenału.
    • Naprawione:
      • Zliczanie punktów za śmierci policjantów. Teraz powinno działać automatycznie przy każdej śmierci.
      • Markery cywili działają milion razy lepiej dzięki przerzuceniu na maszyny lokalne oraz poprawieniu kodu.
      • Automatyczne zmienianie wyniku.
      • Automatyczne dodawanie markerów w miejscu morderstwa policjanta.
      • Brak permamentnej śmierci.
    • Zmienione:
      • Opóźnienie respawnu między 10 a 20 sekund zamiast poprzednich 20-40 s.
    • Usunięte:
      • Vintorez ze skrzynki dla terrorystów.
    • Znane błędy:
      • Arma
      • Nie wszystkie arsenały w bazie policji się aktualizują.
    ---
  • v0.45 29 Oct, 2017 @ 2:48pm
    • Dodane:
      • Barierki i inne pierdoły do arsenału policyjnego.
      • Więzienie dla terrorystów.
      • Obserwator dla więzionych terrorystów.
      • Wymuszanie jednolitych kolorów pojazdów.
    • Naprawione:
      • Alarmy w pojazdach cywilnych.
      • Informacje o śmierci policjantów.
      • Event Handlery cywili nie działały w obecności headless clienta.
      • Brak permamentnej śmierci.
      • Zła nazwa punktu startowego terrorystów (Nowy Sobor zamiast Stary Sobor).
      • Różne kolory pojazdów u każdego gracza. Teraz będzie można porozumiewać się za pomocą kolorów.
    • Zmienione:
      • Opóźnienie respawnu między 10 a 20 sekund zamiast poprzednich 20-40 s.
    • Usunięte:
    • Znane błędy:
      • Brak informacji na czacie
      • Markery policji
      • Alarmy w pojazdach nie działają
    ---
  • v0.5 31 Oct, 2017 @ 9:09pm
    • Dodane:
      • Czarnoruski ubiór policyjny.
      • Pojazdy cywilne do spawnu pojazdów policyjnych (Czarna Wołga [0], Skoda Octavia [5] oraz Sportowy Hatchback [15]).
      • (Tylko policja) Respawn z ostatnim wyposażeniem.
      • (Tylko terroryści) System Undercover (w sumie już od jakiegoś czasu, ale dam tu). Wystarczy nie mieć broni ani lornetki i pojawiasz się na mapie policji jako zielona kropka (zupełnie jak normalni cywile).
      • Informacje o śmierci (markery, wiadomości) otrzymały również informację o sekundzie zdarzenia.
    • Naprawione:
      • Alarmy w pojazdach cywilnych.
      • Markery policyjne.
      • Informacje na czacie o śmierci cywili i policjantów.
      • Arsenały w głównej bazie policji (wszystkie działają teraz).
      • Błąd "znak_kamien.jpg" oraz "znak_sobor.jpg".
    • Zmienione:
      • HMMWV (M2) - Zmieniony próg odblokowania [30] -> [25]
    • Usunięte:
      • Samoloty cywilne usunięte
    • Znane błędy:
      • Brak menu teleportu u wszystkich graczy.
      • Brak menu spawnu pojazdów u niektórych graczy.
      • Alarmy mają raczej 80% szansy na uruchomienie zamiast 20%.
      • Arsenały nie działają.
    ---
  • v0.51 1 Nov, 2017 @ 9:34pm
    • Naprawione:
      • Arsenały policyjne.
      • Menu spawnu pojazdów.
      • Teleporty policyjne.
      • JIP.
    • Znane błędy:
      • Arsenały dalej nie działają.
    ---
  • v0.52 2 Nov, 2017 @ 8:35pm
    • Dodane:
      • Akcja służąca do zatrzymania pojazdu cywilnego. Dodana do pojazdów policyjnych.
    • Naprawione:
      • Arsenały policyjne.
    ---
  • v0.52.1 2 Nov, 2017 @ 10:26pm
    • Usunięte:
      • Akcja do zatrzymywania cywili.
    • Znane błędy:
      • Syreny policyjne (DO NAPRAWY IDĄ).
    ---
  • v0.53 4 Nov, 2017 @ 1:00pm
    • Naprawione:
      • Markery cywili JIP.
    • Znane błędy:
      • Wyposażenie z pojazdów policyjnych nie jest usuwane.
    ---
  • v0.6 5 Nov, 2017 @ 4:19pm
    • Dodane:
      • Pokazywanie ostatniej zmiany wyniku.
      • Skrzynka z bronią specjalną dla terrorystów (oznaczona i przeznaczona tylko dla nich).
      • Zapasowe koła i gąsienice do spawnowanych pojazdów policyjnych.
      • Markery wskazujące punkty startu terrorystów (tylko dla nich).
      • Medykamenty, SWDS oraz tłumik do pistoletu do startowej skrzynki terrorystów.
      • Możliwość posiadania broni dodatkowej w trybie undercover (terroryści).
      • Około 40 nowych cywili w tym 4 jeżdżących. Teraz jest 223 (?) razem z tymi w pojazdach.
      • Działające automatyczne zakończenie.
    • Naprawione:
      • Potencjalny błąd, który mógłby spowodować wyteleportowanie policjanta/ów z więzienia (i ustawienie ich obok flag) w sytuacji, gdy chce się uwolnić więźnia.
    • Zmienione:
      • Przebudowany system znaczników cywilnych oraz undercover.
      • Opóźnienie odświeżania znaczników na 1 sekundę oprócz znaczników cywilnych, gdzie zostało zmienione na 2 sekundy.
      • Markery policyjne na mniejsze, aby ułatwić odczytanie nazw graczy nawet jak są blisko siebie.
    • Usunięte:
      • Wyposażenie ze spawnowanych pojazdów policyjnych.
      • Głuchota bojowa.
    ---
  • v0.7 13 Apr, 2018 @ 7:34pm
    • Dodane:
      • Wsparcie ACRE2 (343, 152 i 117F dla Policji, 148 dla Terrorystów)
      • Nowe ustawienia misji takie jak na normalnych misjach.
      • Podstawowe wyposażenie dla policjantów wsadzone do ciuchów.
      • Presety do wczytania dla policjantów po śmierci.
        • [0] "Bieda policjant M9": M9 15Rnd JHP x5
        • [5] "Bieda policjant Glock": Glock 17Rnd JHP x5
        • [10] "Policjant shotgun": M590A1 8Rnd Buck x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke
        • [15] "Policjant MP5A4": MP5A4 30Rnd JHP x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke
        • [20] "SWAT MP5SD6": MP5SD6 30Rnd Subsonic x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke + 3 flashbang
        • [20] "SWAT M16A4": M16A4 30Rnd M856A1 Red x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke + 3 flashbang
      • Osobny wynik dla policjantów.
      • Odejmowanie punktów [-1] od wyniku policjantów w przypadku zabicia cywila przez policjanta.
      • Markery i wiadomości w przypadku zabicia cywila przez policjantów.
      • Zwiększanie wyniku policjantów o [5], jeśli żaden cywil nie zginął w ciągu 5 minut. Działa od 10. minuty gry.
      • Flashbangi dla policji [20] i terrorystów (w skrzynce ze specjalnym uzbrojeniem).
    • Naprawione:
      • Szansa na uruchomienie alarmu w pojeździe cywilnym zmieniona na ~10% zamiast 80%.
      • Błąd potencjalnie pozwalający mieć broń główną lub wyrzutnię i być oznaczonym jako cywil (tryb undercover).
    • Zmienione:
      • Struktura plików jest bardziej przejrzysta.
      • Rozdzielenie funkcji na osobne pliki.
      • Część funkcji przerobiona by były szybciej wykonywane.
      • System undercover dla terrorystów umożliwia teraz posiadanie broni na slocie pistoletu.
      • Magazynki policyjne do M16 zmienione na czerwone smugacze.
      • Informacja przy zmianie wyniku pokazuje teraz postęp odblokowania sprzętu policjantów oprócz wyniku terrorystów.
    • Usunięte:
      • Wsparcie TFAR
    • Znane błędy:
      • Terrorysta z wyciągniętym pistoletem pokazuje się jako cywil.
      • Niektóre obiekty znajdują się w powietrzu (prawdopodobnie jakaś aktualizacja mapy była odkąd ostatnio graliśmy).
      • Brak 117F dla policji.
      • Brak plecaków dla policji.
      • Zaawansowany medyczny.
      • Ratowanie z więzienia nie działa.
      • HP graczy jest za duże.
      • Markery cywili nie odpalają się automatycznie.
      • Arsenał się nie aktualizuje automatycznie.
      • Brak zakończenia automatycznego (a przynajmniej w przypadku przegranej terrorystów).
      • Za mały zasięg radia (rozwiązanie - dodanie stacji przekaźnikowych).
      • Nie liczy punktów za zabitych policjantów.
      • Nie liczy punktów za zabitych cywili przez policjantów.
      • Domyślny vaniliowy loadout po respie.
      • Brak możliwości wybierania presetów po respie.
      • Brak zmiennej określającej maksymalny wynik policjantów.
    ---
  • v0.71 16 Apr, 2018 @ 0:53am
    • Dodane:
      • Dodatkowe stroje do policyjnego arsenału.
      • Plecaki dla policji.
      • System ticketów jako zliczanie punktów (test, WIP).
      • Informacja po upływie 10 minut od startu, że wynik policji będzie zwiększany co 5 minut bez zmiany wyniku terrorystów.
      • Opcję na arsenale by zapisać ekwipunek do respawnu.
    • Naprawione:
      • Po respawnie przywracany jest ostatni loadout.
      • Markery cywili po śmierci już się pokazują.
      • HP graczy ustawione na x1 zamiast x2.5.
      • Przywrócono podstawowy system medyczny. Każdy może dawać adrenalinę.
      • Uwalnianie z więzienia.
      • Automatyczne odświeżanie arsenału.
      • Zakończenie chyba jednak już działa.
      • MicroDAGRy dla policjantów.
    • Zmienione:
      • Szansa na pojawienie się jeżdżących pojazdów cywilnych zmieniona ze 100% na 80% dla każdego pojazdu.
      • Offroad [5] na Offroad policyjny [5].
      • Wytrzymałość zwiększona z 1.0 na 1.2, regeneracja z 1.2 na 1.5, wpływ wagi ekwipunku na wytrzymałość zmniejszony z 1.0 na 0.8.
    • Usunięte:
      • Presety policji po respawnie (bo nie działają).
      • Skoda Octavia II 2.0 TDI [5] zarówno z mapy jak i ze spawnerów z powodu bugów po uszkodzeniu szyb.
    ---
  • v0.72 26 Apr, 2018 @ 7:36pm
    • Dodane:
      • Dodatkowe stroje do policyjnego arsenału.
    • Naprawione:
      • Automatyczne zakończenie po zdobyciu pierwszych punktów przez terrorystów.
    • Zmienione:
      • Radio dla terrorystów na SEM 52 SL
    • Znane błędy:
      • Włączone automatyczne odejmowanie ticketów.
      • Jedna Skoda Octavia ostała się na mapie.
    ---
  • v0.73 30 Apr, 2018 @ 4:53pm
    • Dodane:
      • Więcej błędów, żeby było co później naprawiać.
      • Radio Foxtrot oraz Golf do ręcznego uruchomienia znaczników cywili i graczy.
      • Lotnicze pojazdy cywilne na lotniskach z 30% szans na pojawienie się (po 3 pojazdy na lotnisko).
      • Informację dla policji jeśli ktoś z OPFORu spróbuje używać rzeczy z posterunków.
      • Dron dla policji po osiągnięciu przez policjantów 30 punktów (terminal dronów mają policjanci głównodowodzący).
      • Sporadyczne komunikaty radiowe informujące o różnych rzeczach.
      • Klimatyczną muzyczkę pod koniec rozgrywki, by jeszcze bardziej podgrzać atmosferę.
      • Presety policji do wyboru.
    • Naprawione:
      • Wyłączone automatyczne odejmowanie ticketów.
      • Zakończenie gdy wszyscy terroryści są w więzieniu.
    • Zmienione:
      • Wytrzymałość podniesiona: Współczynnik wydolności z 1.2 na 1.5, regeneracji z 1.5 na 2.5.
      • Glock jest teraz dostępny od początku dla policjantów.
      • Tickety liczą się od 0 a nie od 100.
    • Usunięte:
      • Ostatnia Skoda Octavia.
    • Znane błędy:
      • Jeśli ktoś ma ziemniaczany komputer i/lub ładuje się bardzo długo po rozpoczęciu gry to część skryptów u niego nie działa.
      • Presety policji jednak wciąż nie działają.
      • Pierwszy ticket dla policji się nie dodaje poprawnie w przypadku gdy pochodzi on z zabicia policjanta lub cywila przez policjanta. (to by trzeba w sumie ustalić)
      • Pokazywana zmiana wyniku prawie zawsze wynosi [1]. (Oprócz sytuacji otrzymania 5 punktów przez policję)

    #3

    v0.7 13 Apr, 2018 @ 7:34pm

    • Dodane:
      • Wsparcie ACRE2 (343, 152 i 117F dla Policji, 148 dla Terrorystów)
      • Nowe ustawienia misji takie jak na normalnych misjach.
      • Podstawowe wyposażenie dla policjantów wsadzone do ciuchów.
      • Presety do wczytania dla policjantów po śmierci.
        • [0] "Bieda policjant M9": M9 15Rnd JHP x5
        • [5] "Bieda policjant Glock": Glock 17Rnd JHP x5
        • [10] "Policjant shotgun": M590A1 8Rnd Buck x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke
        • [15] "Policjant MP5A4": MP5A4 30Rnd JHP x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke
        • [20] "SWAT MP5SD6": MP5SD6 30Rnd Subsonic x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke + 3 flashbang
        • [20] "SWAT M16A4": M16A4 30Rnd M856A1 Red x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke + 3 flashbang
      • Osobny wynik dla policjantów.
      • Odejmowanie punktów [-1] od wyniku policjantów w przypadku zabicia cywila przez policjanta.
      • Markery i wiadomości w przypadku zabicia cywila przez policjantów.
      • Zwiększanie wyniku policjantów o [5], jeśli żaden cywil nie zginął w ciągu 5 minut. Działa od 10. minuty gry.
      • Flashbangi dla policji [20] i terrorystów (w skrzynce ze specjalnym uzbrojeniem).
    • Naprawione:
      • Szansa na uruchomienie alarmu w pojeździe cywilnym zmieniona na ~10% zamiast 80%.
      • Błąd potencjalnie pozwalający mieć broń główną lub wyrzutnię i być oznaczonym jako cywil (tryb undercover).
    • Zmienione:
      • Struktura plików jest bardziej przejrzysta.
      • Rozdzielenie funkcji na osobne pliki.
      • Część funkcji przerobiona by były szybciej wykonywane.
      • System undercover dla terrorystów umożliwia teraz posiadanie broni na slocie pistoletu.
      • Magazynki policyjne do M16 zmienione na czerwone smugacze.
      • Informacja przy zmianie wyniku pokazuje teraz postęp odblokowania sprzętu policjantów oprócz wyniku terrorystów.
    • Usunięte:
      • Wsparcie TFAR
    • Znane błędy:
      • Terrorysta z wyciągniętym pistoletem pokazuje się jako cywil.
      • Niektóre obiekty znajdują się w powietrzu (prawdopodobnie jakaś aktualizacja mapy była odkąd ostatnio graliśmy).
      • Brak 117F dla policji.
      • Brak plecaków dla policji.
      • Zaawansowany medyczny.
      • Ratowanie z więzienia nie działa.
      • HP graczy jest za duże.
      • Markery cywili nie odpalają się automatycznie.
      • Arsenał się nie aktualizuje automatycznie.
      • Brak zakończenia automatycznego (a przynajmniej w przypadku przegranej terrorystów).
      • Za mały zasięg radia (rozwiązanie - dodanie stacji przekaźnikowych).
      • Nie liczy punktów za zabitych policjantów.
      • Nie liczy punktów za zabitych cywili przez policjantów.
      • Domyślny vaniliowy loadout po respie.
      • Brak możliwości wybierania presetów po respie.
      • Brak zmiennej określającej maksymalny wynik policjantów.

    #4

    v0.71 16 Apr, 2018 @ 0:53am

    • Dodane:

      • Dodatkowe stroje do policyjnego arsenału.
      • Plecaki dla policji.
      • System ticketów jako zliczanie punktów (test, WIP).
      • Informacja po upływie 10 minut od startu, że wynik policji będzie zwiększany co 5 minut bez zmiany wyniku terrorystów.
      • Opcję na arsenale by zapisać ekwipunek do respawnu.

    • Naprawione:

      • Po respawnie przywracany jest ostatni loadout.
      • Markery cywili po śmierci już się pokazują.
      • HP graczy ustawione na x1 zamiast x2.5.
      • Przywrócono podstawowy system medyczny. Każdy może dawać adrenalinę.
      • Uwalnianie z więzienia.
      • Automatyczne odświeżanie arsenału.
      • Zakończenie chyba jednak już działa.
      • MicroDAGRy dla policjantów.
      • Zliczanie punktów po śmierci policjantów.

    • Zmienione:

      • Szansa na pojawienie się jeżdżących pojazdów cywilnych zmieniona ze 100% na 80% dla każdego pojazdu.
      • Offroad [5] na Offroad policyjny [5].
      • Wytrzymałość zwiększona z 1.0 na 1.2, regeneracja z 1.2 na 1.5, wpływ wagi ekwipunku na wytrzymałość zmniejszony z 1.0 na 0.8.

    • Usunięte:

      • Presety policji po respawnie (bo nie działają).
      • Skoda Octavia II 2.0 TDI [5] zarówno z mapy jak i ze spawnerów z powodu bugów po uszkodzeniu szyb.

    • Znane błędy:

      • Zakończenie dalej nie działa.
      • Złe radia w skrzynkach dla terrorystów.


    #5

    v0.72 26 Apr, 2018 @ 7:36pm

    • Dodane:

      • Dodatkowe stroje do policyjnego arsenału.

    • Naprawione:

      • Automatyczne zakończenie po zdobyciu pierwszych punktów przez terrorystów.

    • Zmienione:

      • Radio dla terrorystów na SEM 52 SL

    • Znane błędy:

      • Włączone automatyczne odejmowanie ticketów.
      • Jedna Skoda Octavia ostała się na mapie.


    #6

    v0.73 1 May, 2018 @ 7:35pm

    • Dodane:

      • Więcej błędów, żeby było co później naprawiać.
      • Radio Foxtrot oraz Golf do ręcznego uruchomienia znaczników cywili i graczy. (pod backspace 0-0-6/7)
      • Lotnicze pojazdy cywilne na lotniskach z 30% szans na pojawienie się (po 3 pojazdy na lotnisko).
      • Informację dla policji jeśli ktoś z OPFORu spróbuje używać rzeczy z posterunków.
      • Dron dla policji po osiągnięciu przez policjantów 30 punktów (terminal dronów mają policjanci głównodowodzący).
      • Sporadyczne komunikaty radiowe informujące o różnych rzeczach.
      • Klimatyczną muzyczkę pod koniec rozgrywki, by jeszcze bardziej podgrzać atmosferę.
      • Presety policji do wyboru.

    • Naprawione:

      • Wyłączone automatyczne odejmowanie ticketów.
      • Zakończenie gdy wszyscy terroryści są w więzieniu.

    • Zmienione:

      • Wytrzymałość podniesiona: Współczynnik wydolności z 1.2 na 1.5, regeneracji z 1.5 na 2.5.
      • Glock jest teraz dostępny od początku dla policjantów.
      • Tickety liczą się od 0 a nie od 100.

    • Usunięte:

      • Ostatnia Skoda Octavia.

    • Znane błędy:

      • Jeśli ktoś ma ziemniaczany komputer i/lub ładuje się bardzo długo po rozpoczęciu gry to część skryptów u niego nie działa.
      • Presety policji jednak wciąż nie działają.
      • Pierwszy ticket dla policji się nie dodaje poprawnie w przypadku gdy pochodzi on z zabicia policjanta lub cywila przez policjanta. (to by trzeba w sumie ustalić)
      • Pokazywana zmiana wyniku prawie zawsze wynosi [1]. (Oprócz sytuacji otrzymania 5 punktów przez policję)