[WiP] PvP - SerialKillers - reaktywacja [v0.77]


#1

Na fali ostatniej popularności gównotrybów postanowiłem wziąć się ponownie za Policjantów. Opis:

Założenia:

MAPA: Czarnoruś - klimacik jest, lasy do kitrania również.

CZAS: Start nad ranem, ale jest możliwość wyboru godziny startowej oraz przyspieszenia czasu przez parametry w lobby.

POGODA: Słonecznie (Czarnoruś), Zachmurzenie (Zimowa Czarnoruś). Możliwe włączenie opadów śniegu przez parametry w lobby (tylko zimowa Czarnoruś).

STRONY: BLUFOR (Policja) & INDFOR (cywile AI) vs OPFOR (Terroryści).

LICZBA GRACZY: Minimalna zalecana: 10 osób, rozgrywka asymetryczna (stosunek OPFOR:BLUFOR przynajmniej 1:4), ale dużo zależy od nastawienia stron grających, nawet przy 1:2-3 można się fajnie bawić.

RESPAWNY: nieograniczone dla Policji - respawn w głównej bazie w Czernogórsku. Brak dla Terrorystów - po śmierci trafiają do więzienia skąd można ich uwolnić.

BLUFOR: Biedni policjanci strzegący prawa. Na początku uzbrojeni w pistoleciki, dostają coraz to lepsze uzbrojenie w miarę postępu rozgrywki (liczby zabitych cywili lub upływu czasu od ostatniego zabicia zbyt duży).

OPFOR: Terroryści przybyli pozabijać ludność cywilną. W miejscu startowym mają dostępne skrzynie z ekwipunkiem i teleport do różnych miejsc na mapie. Oprócz tego na mapie mają losowo porozrzucane skrzynie z wyposażeniem specjalnym (i nie tylko) by móc się dozbroić w trakcie.

CEL MISJI: Terroryści mają za zadanie zdobyć określoną liczbę punktów zabijając cywili (1 punkt za każdego) i policjantów (2 punkty za każdego). Policja ma zabić lub aresztować wszystkich terrorystów (czyli wszyscy terroryści muszą być w więzieniu).

POTENCJAŁ ROZBUDOWY: Jeśli mi się będzie chciało to mogę dodać jakieś losowe konwoje z VIPami czy coś takiego za dodatkowe punkty (dla Policji punkty jak konwój dotrze na miejsce, dla Terrorystów jeśli do tego nie dopuszczą).

Chętnie przyjmę pomysły i uwagi.

Progi odblokowania

Kiedyś zrobię też tu ładnie, na razie upośledzona wersja:

UWAGA, BURDEL

Broń poboczna:
[0] - M9
[0] - Glock
[10] - FNP z tarczą
[25] - MP7A1
[40] - M320 GLM

Broń podstawowa:
[10] - Shotgun M590
[15] - MP5
[20] - MP5SD
[20] - M16A4
[20] - SPAS-12
[25] - M79
[30] - M4A1 (M203)

[30] - M249
[35] - M32

Wyrzutnie:
[35] - M136

Granaty:
[10] - Biały dym
[20] - Flashbang (ręczny i do granatników)
[30] - Czerwony dym
[30] - Granat odłamkowy
[40] - M441 HE (M203 i M32)

Celowniki:
[15] - ACO SMG
[20] - ACO
[30] - Eotech 552

Pojazdy:
[0] - Czarna Wołga
[0] - Land Rover (policyjny)
[0] - Offroad (policyjny)
[15] - Hatchback (sportowy)
[20] - HMMWV (Nieuzbrojony)
[20] - UAZ (DShKM)
[20] - Offroad (M2)
[30] - HMMWV (M2)
[35] - BTR-80A
[40] - GAZ Tigr

Pojazdy latające:
[0] - UH-1H (Nieuzbrojony)
[0] - Wildcat (Szperacz)
[10] - UH-60M (Nieuzbrojony)
[20] - UH-1H (M240)
[20] - MH-6M
[30] - YABHON-R3
[40] - AH-1Z

Znane błędy
  • Terrorysta z wyciągniętym pistoletem pokazuje się jako cywil.
  • Nie liczy punktów za zabitych policjantów.
  • Nie liczy punktów za zabitych cywili przez policjantów.
  • Presety policji jednak wciąż nie działają.
  • Pierwszy ticket dla policji się nie dodaje poprawnie w przypadku gdy pochodzi on z zabicia policjanta lub cywila przez policjanta. (to by trzeba w sumie ustalić)
  • Presety policji wciąż nie działają.
  • Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
  • Policja dostaje punkty za samobójstwa i friendly-fire.
  • Policja nie traci punktów za zabijanie cywili.
  • Niektóre posterunki niedostępne do teleportu po JIP
  • Śnieg nie działa
  • Brak info pod koniec gry dla terro
Todo
  • Zadanie dla OPFORU aktualizujące się wraz z progresją misji.
  • Zadanie dla BLUFORU aktualizujące się wraz z progresją misji.
  • Zadanie ewakuacji dla OPFORU po wykonaniu głównego zadania.
  • Zadanie dla BLUFORU pokazujące następne odblokowania..
  • Zrzuty amunicji/broni dla terrorystów (albo jakiś podobny system zdobywania lepszego uzbrojenia).
  • Ruch uliczny. (powiedzmy, następny kamień milowy to w pełni losowy ruch uliczny).
  • Cywile - konfidenci.
  • Gotowe presety do wybrania przez policję.
  • Inne stroje dla terrorystów.
  • Skrypt do przewracania pojazdów na koła.
  • Booster do milicyjnej łady.
  • Madinowy system medyczny z GUAGa.
  • Rozpoznawanie zabicia cywila przez policjanta
  • Rozpoznawanie samobójstwa/friendly-fire policjanta

#2

Changelogi


v0.25

v0.25 23 Oct, 2017 @ 12:27pm

  • Dodane:
    • Ustawione już jednostki cywilne.
    • Losowe spawny cywilnych pojazdów.
    • Briefing odnośnie progów odblokowania sprzętu.
    • Informację na czacie, które wskazuje okolicę, gdzie został zabity cywil i o której godzinie.
  • Naprawione:
    • Brak początkowej broni w arsenale policji.
    • Brak mapy i GPSa u terrorystów.
    • Brak możliwości użycia teleportu do miejsca startu przez terrorystów.
    • Za dużo flag w bazach policyjnych.
    • Menu spawnowania pojazdów już nie oszukuje i nie daje Abramsa podpisanego jako Quad.
    • Niedziałający respawn zeusa.
    • Nieusuwanie respawnu terrorystów po rozpoczęciu gry.
    • Okienko wyskakujące przy pierwszym zabiciu cywila.
    • Markery oznaczające miejsca zabicia cywili są teraz czerwone a nie białe.
    • Błąd markerów powodujący ostateczne zawieszenie serwera.
  • Usunięte:
    • Wyskakujące na początku gry okienko z zasadami, bo niektórzy nie umieli wyłączyć.
    • Jeden z losowo generowanych pojazdów cywilnych był z dodatku (Jeep).
v0.35

v0.35 23 Oct, 2017 @ 12:27pm

  • Dodane:
    • Obserwator dla martwych terrorystów.
    • Automatyczne zakończenie misji w przypadku śmierci wszystkich terrorystów.
    • Respawn w fali dla policjantów (aby ułatwić im zebranie się w kupę po respawnie).
    • Wyświetlanie wyniku po każdej jego zmianie.
    • Pierwsza drużyna w policji jest jako jednostka dowodzenia.
    • Nowe pojazdy zarówno cywilne jak i policyjne (z nowego moda RDS cośtam).
  • Naprawione:
    • Wiadomości o zabitych cywilach już się pojawiają.
    • Automatyczne zmienianie wyniku.
    • Automatyczne dodawanie markerów w miejscu morderstwa.
    • Brak permamentnej śmierci.
  • Zmienione:
    • Opóźnienie respawnu między 20 a 40 sekund zamiast stałych 10 sekund.
    • Policja ma automatyczny respawn w głównej bazie zamiast menu wyboru..
    • Podział policji na dwójki (oddziały 2-osobowe).
    • Mi-8 zamieniony na UH-60M
  • Usunięte:
    • Arsenały z baz policji (oprócz z głównej).
    • Respawn na starcie gry.
    • Punkty respawnu na wszystkich posterunkach (oprócz głównego).
    • Tymczasowo (zobaczymy jak się sprawdzi) usunięte więzienie - terroryści umierają na amen i mają obserwatora.
    • Helipady ze wszystkich posterunków (ponownie poza głównym).
v0.4

v0.4 27 Oct, 2017 @ 6:04pm

  • Dodane:
    • Alarmy do pustych pojazdów cywilnych z 20% szansą na odpalenie. Informuje policję o kradzieży i podaje przybliżoną lokalizację (nazwę miejscowości).
    • Informacje o śmierci policjantów + analogiczne jak przy cywilach markery miejsca śmierci.
    • Brakująca amunicja do G36 w skrzynce dla terrorystów.
    • Nowe stroje dla policjantów do arsenału.
  • Naprawione:
    • Zliczanie punktów za śmierci policjantów. Teraz powinno działać automatycznie przy każdej śmierci.
    • Markery cywili działają milion razy lepiej dzięki przerzuceniu na maszyny lokalne oraz poprawieniu kodu.
    • Automatyczne zmienianie wyniku.
    • Automatyczne dodawanie markerów w miejscu morderstwa policjanta.
    • Brak permamentnej śmierci.
  • Zmienione:
    • Opóźnienie respawnu między 10 a 20 sekund zamiast poprzednich 20-40 s.
  • Usunięte:
    • Vintorez ze skrzynki dla terrorystów.
  • Znane błędy:
    • Arma
    • Nie wszystkie arsenały w bazie policji się aktualizują.
v0.45

v0.45 29 Oct, 2017 @ 2:48pm

  • Dodane:
    • Barierki i inne pierdoły do arsenału policyjnego.
    • Więzienie dla terrorystów.
    • Obserwator dla więzionych terrorystów.
    • Wymuszanie jednolitych kolorów pojazdów.
  • Naprawione:
    • Alarmy w pojazdach cywilnych.
    • Informacje o śmierci policjantów.
    • Event Handlery cywili nie działały w obecności headless clienta.
    • Brak permamentnej śmierci.
    • Zła nazwa punktu startowego terrorystów (Nowy Sobor zamiast Stary Sobor).
    • Różne kolory pojazdów u każdego gracza. Teraz będzie można porozumiewać się za pomocą kolorów.
  • Zmienione:
    • Opóźnienie respawnu między 10 a 20 sekund zamiast poprzednich 20-40 s.
  • Usunięte:
  • Znane błędy:
    • Brak informacji na czacie
    • Markery policji
    • Alarmy w pojazdach nie działają
v0.5

v0.5 31 Oct, 2017 @ 9:09pm

  • Dodane:
    • Czarnoruski ubiór policyjny.
    • Pojazdy cywilne do spawnu pojazdów policyjnych (Czarna Wołga [0], Skoda Octavia [5] oraz Sportowy Hatchback [15]).
    • (Tylko policja) Respawn z ostatnim wyposażeniem.
    • (Tylko terroryści) System Undercover (w sumie już od jakiegoś czasu, ale dam tu). Wystarczy nie mieć broni ani lornetki i pojawiasz się na mapie policji jako zielona kropka (zupełnie jak normalni cywile).
    • Informacje o śmierci (markery, wiadomości) otrzymały również informację o sekundzie zdarzenia.
  • Naprawione:
    • Alarmy w pojazdach cywilnych.
    • Markery policyjne.
    • Informacje na czacie o śmierci cywili i policjantów.
    • Arsenały w głównej bazie policji (wszystkie działają teraz).
    • Błąd "znak_kamien.jpg" oraz "znak_sobor.jpg".
  • Zmienione:
    • HMMWV (M2) - Zmieniony próg odblokowania [30] -> [25]
  • Usunięte:
    • Samoloty cywilne usunięte
  • Znane błędy:
    • Brak menu teleportu u wszystkich graczy.
    • Brak menu spawnu pojazdów u niektórych graczy.
    • Alarmy mają raczej 80% szansy na uruchomienie zamiast 20%.
    • Arsenały nie działają.
v0.51

v0.51 1 Nov, 2017 @ 9:34pm

  • Naprawione:
    • Arsenały policyjne.
    • Menu spawnu pojazdów.
    • Teleporty policyjne.
    • JIP.
  • Znane błędy:
    • Arsenały dalej nie działają.
v0.52

v0.52 2 Nov, 2017 @ 8:35pm

  • Dodane:
    • Akcja służąca do zatrzymania pojazdu cywilnego. Dodana do pojazdów policyjnych.
  • Naprawione:
    • Arsenały policyjne.
v0.52.1

v0.52.1 2 Nov, 2017 @ 10:26pm

  • Usunięte:
    • Akcja do zatrzymywania cywili.
  • Znane błędy:
    • Syreny policyjne (DO NAPRAWY IDĄ).
v0.53

v0.53 4 Nov, 2017 @ 1:00pm

  • Naprawione:
    • Markery cywili JIP.
  • Znane błędy:
    • Wyposażenie z pojazdów policyjnych nie jest usuwane.
v0.6

v0.6 5 Nov, 2017 @ 4:19pm

  • Dodane:
    • Pokazywanie ostatniej zmiany wyniku.
    • Skrzynka z bronią specjalną dla terrorystów (oznaczona i przeznaczona tylko dla nich).
    • Zapasowe koła i gąsienice do spawnowanych pojazdów policyjnych.
    • Markery wskazujące punkty startu terrorystów (tylko dla nich).
    • Medykamenty, SWDS oraz tłumik do pistoletu do startowej skrzynki terrorystów.
    • Możliwość posiadania broni dodatkowej w trybie undercover (terroryści).
    • Około 40 nowych cywili w tym 4 jeżdżących. Teraz jest 223 (?) razem z tymi w pojazdach.
    • Działające automatyczne zakończenie.
  • Naprawione:
    • Potencjalny błąd, który mógłby spowodować wyteleportowanie policjanta/ów z więzienia (i ustawienie ich obok flag) w sytuacji, gdy chce się uwolnić więźnia.
  • Zmienione:
    • Przebudowany system znaczników cywilnych oraz undercover.
    • Opóźnienie odświeżania znaczników na 1 sekundę oprócz znaczników cywilnych, gdzie zostało zmienione na 2 sekundy.
    • Markery policyjne na mniejsze, aby ułatwić odczytanie nazw graczy nawet jak są blisko siebie.
  • Usunięte:
    • Wyposażenie ze spawnowanych pojazdów policyjnych.
    • Głuchota bojowa.
v0.7

v0.7 13 Apr, 2018 @ 7:34pm

  • Dodane:
    • Wsparcie ACRE2 (343, 152 i 117F dla Policji, 148 dla Terrorystów)
    • Nowe ustawienia misji takie jak na normalnych misjach.
    • Podstawowe wyposażenie dla policjantów wsadzone do ciuchów.
    • Presety do wczytania dla policjantów po śmierci.
      • [0] "Bieda policjant M9": M9 15Rnd JHP x5
      • [5] "Bieda policjant Glock": Glock 17Rnd JHP x5
      • [10] "Policjant shotgun": M590A1 8Rnd Buck x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke
      • [15] "Policjant MP5A4": MP5A4 30Rnd JHP x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke
      • [20] "SWAT MP5SD6": MP5SD6 30Rnd Subsonic x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke + 3 flashbang
      • [20] "SWAT M16A4": M16A4 30Rnd M856A1 Red x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke + 3 flashbang
    • Osobny wynik dla policjantów.
    • Odejmowanie punktów [-1] od wyniku policjantów w przypadku zabicia cywila przez policjanta.
    • Markery i wiadomości w przypadku zabicia cywila przez policjantów.
    • Zwiększanie wyniku policjantów o [5], jeśli żaden cywil nie zginął w ciągu 5 minut. Działa od 10. minuty gry.
    • Flashbangi dla policji [20] i terrorystów (w skrzynce ze specjalnym uzbrojeniem).
  • Naprawione:
    • Szansa na uruchomienie alarmu w pojeździe cywilnym zmieniona na ~10% zamiast 80%.
    • Błąd potencjalnie pozwalający mieć broń główną lub wyrzutnię i być oznaczonym jako cywil (tryb undercover).
  • Zmienione:
    • Struktura plików jest bardziej przejrzysta.
    • Rozdzielenie funkcji na osobne pliki.
    • Część funkcji przerobiona by były szybciej wykonywane.
    • System undercover dla terrorystów umożliwia teraz posiadanie broni na slocie pistoletu.
    • Magazynki policyjne do M16 zmienione na czerwone smugacze.
    • Informacja przy zmianie wyniku pokazuje teraz postęp odblokowania sprzętu policjantów oprócz wyniku terrorystów.
  • Usunięte:
    • Wsparcie TFAR
  • Znane błędy:
    • Terrorysta z wyciągniętym pistoletem pokazuje się jako cywil.
    • Niektóre obiekty znajdują się w powietrzu (prawdopodobnie jakaś aktualizacja mapy była odkąd ostatnio graliśmy).
    • Brak 117F dla policji.
    • Brak plecaków dla policji.
    • Zaawansowany medyczny.
    • Ratowanie z więzienia nie działa.
    • HP graczy jest za duże.
    • Markery cywili nie odpalają się automatycznie.
    • Arsenał się nie aktualizuje automatycznie.
    • Brak zakończenia automatycznego (a przynajmniej w przypadku przegranej terrorystów).
    • Za mały zasięg radia (rozwiązanie - dodanie stacji przekaźnikowych).
    • Nie liczy punktów za zabitych policjantów.
    • Nie liczy punktów za zabitych cywili przez policjantów.
    • Domyślny vaniliowy loadout po respie.
    • Brak możliwości wybierania presetów po respie.
    • Brak zmiennej określającej maksymalny wynik policjantów.
v0.71

v0.71 16 Apr, 2018 @ 0:53am

  • Dodane:

    • Dodatkowe stroje do policyjnego arsenału.
    • Plecaki dla policji.
    • System ticketów jako zliczanie punktów (test, WIP).
    • Informacja po upływie 10 minut od startu, że wynik policji będzie zwiększany co 5 minut bez zmiany wyniku terrorystów.
    • Opcję na arsenale by zapisać ekwipunek do respawnu.

  • Naprawione:

    • Po respawnie przywracany jest ostatni loadout.
    • Markery cywili po śmierci już się pokazują.
    • HP graczy ustawione na x1 zamiast x2.5.
    • Przywrócono podstawowy system medyczny. Każdy może dawać adrenalinę.
    • Uwalnianie z więzienia.
    • Automatyczne odświeżanie arsenału.
    • Zakończenie chyba jednak już działa.
    • MicroDAGRy dla policjantów.
    • Zliczanie punktów po śmierci policjantów.

  • Zmienione:

    • Szansa na pojawienie się jeżdżących pojazdów cywilnych zmieniona ze 100% na 80% dla każdego pojazdu.
    • Offroad [5] na Offroad policyjny [5].
    • Wytrzymałość zwiększona z 1.0 na 1.2, regeneracja z 1.2 na 1.5, wpływ wagi ekwipunku na wytrzymałość zmniejszony z 1.0 na 0.8.

  • Usunięte:

    • Presety policji po respawnie (bo nie działają).
    • Skoda Octavia II 2.0 TDI [5] zarówno z mapy jak i ze spawnerów z powodu bugów po uszkodzeniu szyb.

  • Znane błędy:

    • Zakończenie dalej nie działa.
    • Złe radia w skrzynkach dla terrorystów.

v0.72

v0.72 26 Apr, 2018 @ 7:36pm

  • Dodane:

    • Dodatkowe stroje do policyjnego arsenału.

  • Naprawione:

    • Automatyczne zakończenie po zdobyciu pierwszych punktów przez terrorystów.

  • Zmienione:

    • Radio dla terrorystów na SEM 52 SL

  • Znane błędy:

    • Włączone automatyczne odejmowanie ticketów.
    • Jedna Skoda Octavia ostała się na mapie.

v0.73

v0.73 1 May, 2018 @ 7:35pm

  • Dodane:

    • Więcej błędów, żeby było co później naprawiać.
    • Radio Foxtrot oraz Golf do ręcznego uruchomienia znaczników cywili i graczy. (pod backspace 0-0-6/7)
    • Lotnicze pojazdy cywilne na lotniskach z 30% szans na pojawienie się (po 3 pojazdy na lotnisko).
    • Informację dla policji jeśli ktoś z OPFORu spróbuje używać rzeczy z posterunków.
    • Dron dla policji po osiągnięciu przez policjantów 30 punktów (terminal dronów mają policjanci głównodowodzący).
    • Sporadyczne komunikaty radiowe informujące o różnych rzeczach.
    • Klimatyczną muzyczkę pod koniec rozgrywki, by jeszcze bardziej podgrzać atmosferę.
    • Presety policji do wyboru.

  • Naprawione:

    • Wyłączone automatyczne odejmowanie ticketów.
    • Zakończenie gdy wszyscy terroryści są w więzieniu.

  • Zmienione:

    • Wytrzymałość podniesiona: Współczynnik wydolności z 1.2 na 1.5, regeneracji z 1.5 na 2.5.
    • Glock jest teraz dostępny od początku dla policjantów.
    • Tickety liczą się od 0 a nie od 100.

  • Usunięte:

    • Ostatnia Skoda Octavia.

  • Znane błędy:

    • Jeśli ktoś ma ziemniaczany komputer i/lub ładuje się bardzo długo po rozpoczęciu gry to część skryptów u niego nie działa.
    • Presety policji jednak wciąż nie działają.
    • Pierwszy ticket dla policji się nie dodaje poprawnie w przypadku gdy pochodzi on z zabicia policjanta lub cywila przez policjanta. (to by trzeba w sumie ustalić)
    • Pokazywana zmiana wyniku prawie zawsze wynosi [1]. (Oprócz sytuacji otrzymania 5 punktów przez policję)

v0.75

v0.75 23 Dec, 2018 @ 7:55pm

  • Dodane:

    • GUI do zmiany zasięgu widzenia
    • Wersja na zimową Czarnoruś
    • Parametry do misji (pora dnia, przyspieszenie czasu, maksymalny zasięg widzenia oraz śnieg (tylko zimowa wersja))
    • Stopniowe zanikanie markerów po zabitych cywilach w ciągu 10 minut.
    • Bronie z KA Weapons do specjalnej skrzyni terrorystów: AA-12, NTW-20, XM-25
    • Pistolet z tarczą dla policji. [10]

  • Naprawione:

    • Zakończenie
    • Współpraca z JIP oraz kartoflanymi komputerami
    • Klimatyczna muzyczka się nie załączała.

  • Zmienione:

    • Arsenał vaniliowy na ACE’owy.

  • Znane błędy:

    • Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
    • Policja dostaje punkty za samobójstwa i friendly-fire.
    • Policja nie traci punktów za zabijanie cywili.
    • Brak info pod koniec gry dla terro

v0.76

v0.76 28 Dec, 2018 @ 2:38pm

  • Dodane:

    • Helikoptery dla policji

      • UH-1H w wersji nieuzbrojonej [0]
      • Wildcat ze szperaczem [0]
      • UH-1H uzbrojony w M240 [15]


    • Sloty pilotów by na starcie wyznaczyć obsługę helikoptera.
    • GPSy dla policji na start.
    • GAZ Tigr [40] dla policji.
    • Bronie do skrzynek terrorystów

      • 1x G3A3 z lunetą x6 i tłumikiem (2 magazynki)
      • 4x FN FAL (16 magazynków)
      • 1x M60 (4 magazynki)
      • 1x PM-63 (3 magazynki 75-nabojowe)
      • 3x UMP45 (12 magazynków)
      • 4x Panzerfaust
      • 1x RPG-7 (1x OG-7W, 1x TBG-7W, 1x PG-7W)
      • 1x Desert Eagle (2 magazynki)
      • 3x PP-2000 (6 magazynków)


    • Land Rover policyjny z długim radiem [0]
    • Szafa dla terrorystów do zmiany ryja.

  • Naprawione:

    • Markery zabitych cywili nie znikały po określonym czasie.
    • Ekwipunek zespawnowanych pojazdów nie był pusty.
    • GUI od zasięgu widzenia.
    • Dodawanie kół do zespawnowanych pojazdów
    • Brak informacji w briefingu o możliwości odblokowania tarczy dla policji.
    • Niektóre celowniki w skrzynkach terrorystów były niemożliwe do zamontowania.

  • Zmienione:

    • Offroad policyjny [5] -> [0]

  • Usunięte:

    • Dotychczasowe bronie ze skrzyni terrorystów

      • AK-74M (sztuk 4)
      • G-36C (sztuk 2)
      • PKP (sztuk 1)
      • RPG-7 (sztuk 1)
      • SWDS (sztuk 1)
      • Glock 17 (sztuk 4)


    • Saperkę ze skrzyni terrorystów.
    • Pojazdy policyjne:

      • Rower [0]
      • Łada (Milicja) [0]
      • Quad [0]
      • UAZ [5]
      • M2A3 Bradley [35]
      • M1A2 [40]



  • Znane błędy:

    • Presety policji wciąż nie działają.
    • Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
    • Policja dostaje punkty za samobójstwa i friendly-fire.
    • Policja nie traci punktów za zabijanie cywili.
    • Niektóre posterunki niedostępne do teleportu po JIP
    • Śnieg nie działa
    • Brak info pod koniec gry dla terro

v0.77

v0.77 18 Jan, 2019 @ 7:27pm

  • Dodane:

    • Miny przeciwpancerne i przeciwpiechotne do skrzyni początkowej terrorystów.
    • Skrzynie terrorystów losowo rozsiane po mapie z losowym lootem (oznaczone małym znakiem zapytania). Widoczne i przeznaczone tylko dla terrorystów!

      • Broń specjalna (losowe 1-3 zestawy)

        • AA-12 (2x śrut, 1x HE, 2x pociski)
        • NTW-20 (1x 3 pociski HE, 1x luneta)
        • M249 (2x 200 pocisków, 1x Eotech552)
        • FNP45 z tarczą (3 magazynki)
        • M107 (3 magazynki, 1x luneta, 1x Eotech552)
        • M107 (2 magazynki HE, 1x luneta, 1x Eotech552)

      • Wyrzutnie (losowe 2-4 zestawy)

        • Granatnik XM-25 (1x Airburst HE)
        • Granatnik M32 (2x 6 pocisków HE)
        • Javelin (1 rakieta)
        • Stinger (1 rakieta)
        • MAAWS (2x HE)
        • 2x Jednorazówka RBR-M80
        • 2x Jednorazówka RSzG-2

      • Pistolety (losowe 3-5 zestawów)

        • Desert Eagle (4 magazynki)
        • PP-2000 (3 magazynki 44-nabojowe)
        • PP-2000 (5 magazynków 20-nabojowych)
        • FN-57 (3 magazynki)
        • FNP45 (4 magazynki)
        • MP5K (3 magazynki)

      • Inne śmieci (losowe 4-6 zestawów)

        • 1x AN/PRC-148
        • 1x SEM 52SL
        • 5x Bandaże, 2x Morfina, 1x Adrenalina
        • 2x Granat M67, 2x granat dymny biały, 1x granat zapalający
        • 3x Granat RGO, 2x granat dymny czarny, 2x granat RGN
        • 2x Ładunek wybuchowy M112
        • 1x IED duży (miejski)
        • 3x IED mały (miejski)
        • 1x Mina claymore
        • 1x Duży detonator



    • Celowniki do odblokowania dla policji

      • ACO SMG [15]
      • ACO [20]
      • Eotech552 [30]

    • Bronie do odblokowania dla policji

      • SPAS-12 [20]
      • Granatnik M79 [25]
      • MP7A1 [25] (broń poboczna)
      • Granatnik rewolwerowy M32 [35]
      • Granatnik przyboczny M320 GLM [40]

    • Wszystkie granaty również w wersjach granatnikowych na tych samych progach odblokowania
    • Madinowy keszing! (nawet kilkukrotny wzrost fps)

  • Naprawione:

    • Markery zabitych cywili nie znikały po pewnym czasie.
    • Niedziałające GUI do zasięgu widzenia.
    • Spawner pojazdów oczekuje aż będzie miejsce na postawienie nowego pojazdu (aż przeszkody zostaną usunięte) zamiast stawiać go od razu.
    • Błąd w skrypcie z markerami dotyczący zmiennych terorystów.
    • Terroryści noszący niektóre bronie na slocie pobocznym nie byli jako undercover.

  • Zmienione:

    • Pojazdy policyjne:

      • Humwik [10] -> [20]
      • UH-1H (M240) [15] -> [20]
      • Humwik M2 [20] -> [30]

    • Zasady

      • Użycia helikopterów tak, by wziąć pod uwagę nowe sloty pilotów. Od teraz maksymalnie 2 helikoptery przy dużej liczbie graczy.
      • Kradzieży pojazdów cywilnych przez policję (policja nie może tak o kraść pojazów, bo “o fajny hatchback”)


  • Usunięte:

    • Pojazdy policyjne:

      • Wildcat ze szperaczem [0]
      • UH-60 (Minigun) [30]

    • Duża skrzynia z bronią specjalną terrorystów

  • Znane błędy:

    • Presety policji wciąż nie działają.
    • Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
    • Policja dostaje punkty za samobójstwa i friendly-fire.
    • Policja nie traci punktów za zabijanie cywili.
    • Niektóre posterunki niedostępne do teleportu po JIP
    • Śnieg nie działa
    • Brak info pod koniec gry dla terro


#3
v0.7

v0.7 13 Apr, 2018 @ 7:34pm

  • Dodane:
    • Wsparcie ACRE2 (343, 152 i 117F dla Policji, 148 dla Terrorystów)
    • Nowe ustawienia misji takie jak na normalnych misjach.
    • Podstawowe wyposażenie dla policjantów wsadzone do ciuchów.
    • Presety do wczytania dla policjantów po śmierci.
      • [0] "Bieda policjant M9": M9 15Rnd JHP x5
      • [5] "Bieda policjant Glock": Glock 17Rnd JHP x5
      • [10] "Policjant shotgun": M590A1 8Rnd Buck x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke
      • [15] "Policjant MP5A4": MP5A4 30Rnd JHP x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke
      • [20] "SWAT MP5SD6": MP5SD6 30Rnd Subsonic x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke + 3 flashbang
      • [20] "SWAT M16A4": M16A4 30Rnd M856A1 Red x5 + Glock 17Rnd JHP x3 + 1 smoke + 3 flashbang
    • Osobny wynik dla policjantów.
    • Odejmowanie punktów [-1] od wyniku policjantów w przypadku zabicia cywila przez policjanta.
    • Markery i wiadomości w przypadku zabicia cywila przez policjantów.
    • Zwiększanie wyniku policjantów o [5], jeśli żaden cywil nie zginął w ciągu 5 minut. Działa od 10. minuty gry.
    • Flashbangi dla policji [20] i terrorystów (w skrzynce ze specjalnym uzbrojeniem).
  • Naprawione:
    • Szansa na uruchomienie alarmu w pojeździe cywilnym zmieniona na ~10% zamiast 80%.
    • Błąd potencjalnie pozwalający mieć broń główną lub wyrzutnię i być oznaczonym jako cywil (tryb undercover).
  • Zmienione:
    • Struktura plików jest bardziej przejrzysta.
    • Rozdzielenie funkcji na osobne pliki.
    • Część funkcji przerobiona by były szybciej wykonywane.
    • System undercover dla terrorystów umożliwia teraz posiadanie broni na slocie pistoletu.
    • Magazynki policyjne do M16 zmienione na czerwone smugacze.
    • Informacja przy zmianie wyniku pokazuje teraz postęp odblokowania sprzętu policjantów oprócz wyniku terrorystów.
  • Usunięte:
    • Wsparcie TFAR
  • Znane błędy:
    • Terrorysta z wyciągniętym pistoletem pokazuje się jako cywil.
    • Niektóre obiekty znajdują się w powietrzu (prawdopodobnie jakaś aktualizacja mapy była odkąd ostatnio graliśmy).
    • Brak 117F dla policji.
    • Brak plecaków dla policji.
    • Zaawansowany medyczny.
    • Ratowanie z więzienia nie działa.
    • HP graczy jest za duże.
    • Markery cywili nie odpalają się automatycznie.
    • Arsenał się nie aktualizuje automatycznie.
    • Brak zakończenia automatycznego (a przynajmniej w przypadku przegranej terrorystów).
    • Za mały zasięg radia (rozwiązanie - dodanie stacji przekaźnikowych).
    • Nie liczy punktów za zabitych policjantów.
    • Nie liczy punktów za zabitych cywili przez policjantów.
    • Domyślny vaniliowy loadout po respie.
    • Brak możliwości wybierania presetów po respie.
    • Brak zmiennej określającej maksymalny wynik policjantów.

#4
v0.71

v0.71 16 Apr, 2018 @ 0:53am

  • Dodane:
    • Dodatkowe stroje do policyjnego arsenału.
    • Plecaki dla policji.
    • System ticketów jako zliczanie punktów (test, WIP).
    • Informacja po upływie 10 minut od startu, że wynik policji będzie zwiększany co 5 minut bez zmiany wyniku terrorystów.
    • Opcję na arsenale by zapisać ekwipunek do respawnu.
  • Naprawione:
    • Po respawnie przywracany jest ostatni loadout.
    • Markery cywili po śmierci już się pokazują.
    • HP graczy ustawione na x1 zamiast x2.5.
    • Przywrócono podstawowy system medyczny. Każdy może dawać adrenalinę.
    • Uwalnianie z więzienia.
    • Automatyczne odświeżanie arsenału.
    • Zakończenie chyba jednak już działa.
    • MicroDAGRy dla policjantów.
    • Zliczanie punktów po śmierci policjantów.
  • Zmienione:
    • Szansa na pojawienie się jeżdżących pojazdów cywilnych zmieniona ze 100% na 80% dla każdego pojazdu.
    • Offroad [5] na Offroad policyjny [5].
    • Wytrzymałość zwiększona z 1.0 na 1.2, regeneracja z 1.2 na 1.5, wpływ wagi ekwipunku na wytrzymałość zmniejszony z 1.0 na 0.8.
  • Usunięte:
    • Presety policji po respawnie (bo nie działają).
    • Skoda Octavia II 2.0 TDI [5] zarówno z mapy jak i ze spawnerów z powodu bugów po uszkodzeniu szyb.
  • Znane błędy:
    • Zakończenie dalej nie działa.
    • Złe radia w skrzynkach dla terrorystów.

#5
v0.72

v0.72 26 Apr, 2018 @ 7:36pm

  • Dodane:
    • Dodatkowe stroje do policyjnego arsenału.
  • Naprawione:
    • Automatyczne zakończenie po zdobyciu pierwszych punktów przez terrorystów.
  • Zmienione:
    • Radio dla terrorystów na SEM 52 SL
  • Znane błędy:
    • Włączone automatyczne odejmowanie ticketów.
    • Jedna Skoda Octavia ostała się na mapie.

#6
v0.73

v0.73 1 May, 2018 @ 7:35pm

  • Dodane:
    • Więcej błędów, żeby było co później naprawiać.
    • Radio Foxtrot oraz Golf do ręcznego uruchomienia znaczników cywili i graczy. (pod backspace 0-0-6/7)
    • Lotnicze pojazdy cywilne na lotniskach z 30% szans na pojawienie się (po 3 pojazdy na lotnisko).
    • Informację dla policji jeśli ktoś z OPFORu spróbuje używać rzeczy z posterunków.
    • Dron dla policji po osiągnięciu przez policjantów 30 punktów (terminal dronów mają policjanci głównodowodzący).
    • Sporadyczne komunikaty radiowe informujące o różnych rzeczach.
    • Klimatyczną muzyczkę pod koniec rozgrywki, by jeszcze bardziej podgrzać atmosferę.
    • Presety policji do wyboru.
  • Naprawione:
    • Wyłączone automatyczne odejmowanie ticketów.
    • Zakończenie gdy wszyscy terroryści są w więzieniu.
  • Zmienione:
    • Wytrzymałość podniesiona: Współczynnik wydolności z 1.2 na 1.5, regeneracji z 1.5 na 2.5.
    • Glock jest teraz dostępny od początku dla policjantów.
    • Tickety liczą się od 0 a nie od 100.
  • Usunięte:
    • Ostatnia Skoda Octavia.
  • Znane błędy:
    • Jeśli ktoś ma ziemniaczany komputer i/lub ładuje się bardzo długo po rozpoczęciu gry to część skryptów u niego nie działa.
    • Presety policji jednak wciąż nie działają.
    • Pierwszy ticket dla policji się nie dodaje poprawnie w przypadku gdy pochodzi on z zabicia policjanta lub cywila przez policjanta. _(to by trzeba w sumie ustalić)_
    • Pokazywana zmiana wyniku prawie zawsze wynosi [1]. _(Oprócz sytuacji otrzymania 5 punktów przez policję)_

#7
v0.75

v0.75 23 Dec, 2018 @ 7:55pm

  • Dodane:
    • GUI do zmiany zasięgu widzenia
    • Wersja na zimową Czarnoruś
    • Parametry do misji (pora dnia, przyspieszenie czasu, maksymalny zasięg widzenia oraz śnieg (tylko zimowa wersja))
    • Stopniowe zanikanie markerów po zabitych cywilach w ciągu 10 minut.
    • Bronie z KA Weapons do specjalnej skrzyni terrorystów: AA-12, NTW-20, XM-25
    • Pistolet z tarczą dla policji. [10]
  • Naprawione:
    • Zakończenie
    • Współpraca z JIP oraz kartoflanymi komputerami
    • Klimatyczna muzyczka się nie załączała.
  • Zmienione:
    • Arsenał vaniliowy na ACE'owy.
  • Znane błędy:
    • Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
    • Policja dostaje punkty za samobójstwa i friendly-fire.
    • Policja nie traci punktów za zabijanie cywili.
    • Brak info pod koniec gry dla terro

#8
v0.76

v0.76 28 Dec, 2018 @ 2:38pm

  • Dodane:
    • Helikoptery dla policji
      • UH-1H w wersji nieuzbrojonej [0]
      • Wildcat ze szperaczem [0]
      • UH-1H uzbrojony w M240 [15]
    • Sloty pilotów by na starcie wyznaczyć obsługę helikoptera.
    • GPSy dla policji na start.
    • GAZ Tigr [40] dla policji.
    • Bronie do skrzynek terrorystów
      • 1x G3A3 z lunetą x6 i tłumikiem (2 magazynki)
      • 4x FN FAL (16 magazynków)
      • 1x M60 (4 magazynki)
      • 1x PM-63 (3 magazynki 75-nabojowe)
      • 3x UMP45 (12 magazynków)
      • 4x Panzerfaust
      • 1x RPG-7 (1x OG-7W, 1x TBG-7W, 1x PG-7W)
      • 1x Desert Eagle (2 magazynki)
      • 3x PP-2000 (6 magazynków)
    • Land Rover policyjny z długim radiem [0]
    • Szafa dla terrorystów do zmiany ryja.
  • Naprawione:
    • Markery zabitych cywili nie znikały po określonym czasie.
    • Ekwipunek zespawnowanych pojazdów nie był pusty.
    • GUI od zasięgu widzenia.
    • Dodawanie kół do zespawnowanych pojazdów
    • Brak informacji w briefingu o możliwości odblokowania tarczy dla policji.
    • Niektóre celowniki w skrzynkach terrorystów były niemożliwe do zamontowania.
  • Zmienione:
    • Offroad policyjny [5] -> [0]
  • Usunięte:
    • Dotychczasowe bronie ze skrzyni terrorystów
      • AK-74M (sztuk 4)
      • G-36C (sztuk 2)
      • PKP (sztuk 1)
      • RPG-7 (sztuk 1)
      • SWDS (sztuk 1)
      • Glock 17 (sztuk 4)
    • Saperkę ze skrzyni terrorystów.
    • Pojazdy policyjne:
      • Rower [0]
      • Łada (Milicja) [0]
      • Quad [0]
      • UAZ [5]
      • M2A3 Bradley [35]
      • M1A2 [40]
  • Znane błędy:
    • Presety policji wciąż nie działają.
    • Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
    • Policja dostaje punkty za samobójstwa i friendly-fire.
    • Policja nie traci punktów za zabijanie cywili.
    • Niektóre posterunki niedostępne do teleportu po JIP
    • Śnieg nie działa
    • Brak info pod koniec gry dla terro

#9
v0.77

v0.77 18 Jan, 2019 @ 7:27pm

  • Dodane:
    • Miny przeciwpancerne i przeciwpiechotne do skrzyni początkowej terrorystów.
    • Skrzynie terrorystów losowo rozsiane po mapie z losowym lootem (oznaczone małym znakiem zapytania). Widoczne i przeznaczone tylko dla terrorystów!
      • Broń specjalna (losowe 1-3 zestawy)
        • AA-12 (2x śrut, 1x HE, 2x pociski)
        • NTW-20 (1x 3 pociski HE, 1x luneta)
        • M249 (2x 200 pocisków, 1x Eotech552)
        • FNP45 z tarczą (3 magazynki)
        • M107 (3 magazynki, 1x luneta, 1x Eotech552)
        • M107 (2 magazynki HE, 1x luneta, 1x Eotech552)
      • Wyrzutnie (losowe 2-4 zestawy)
        • Granatnik XM-25 (1x Airburst HE)
        • Granatnik M32 (2x 6 pocisków HE)
        • Javelin (1 rakieta)
        • Stinger (1 rakieta)
        • MAAWS (2x HE)
        • 2x Jednorazówka RBR-M80
        • 2x Jednorazówka RSzG-2
      • Pistolety (losowe 3-5 zestawów)
        • Desert Eagle (4 magazynki)
        • PP-2000 (3 magazynki 44-nabojowe)
        • PP-2000 (5 magazynków 20-nabojowych)
        • FN-57 (3 magazynki)
        • FNP45 (4 magazynki)
        • MP5K (3 magazynki)
      • Inne śmieci (losowe 4-6 zestawów)
        • 1x AN/PRC-148
        • 1x SEM 52SL
        • 5x Bandaże, 2x Morfina, 1x Adrenalina
        • 2x Granat M67, 2x granat dymny biały, 1x granat zapalający
        • 3x Granat RGO, 2x granat dymny czarny, 2x granat RGN
        • 2x Ładunek wybuchowy M112
        • 1x IED duży (miejski)
        • 3x IED mały (miejski)
        • 1x Mina claymore
        • 1x Duży detonator
    • Celowniki do odblokowania dla policji
      • ACO SMG [15]
      • ACO [20]
      • Eotech552 [30]
    • Bronie do odblokowania dla policji
      • SPAS-12 [20]
      • Granatnik M79 [25]
      • MP7A1 [25] (broń poboczna)
      • Granatnik rewolwerowy M32 [35]
      • Granatnik przyboczny M320 GLM [40]
    • Wszystkie granaty również w wersjach granatnikowych na tych samych progach odblokowania
    • Madinowy keszing! _(nawet kilkukrotny wzrost fps)_
  • Naprawione:
    • Markery zabitych cywili nie znikały po pewnym czasie.
    • Niedziałające GUI do zasięgu widzenia.
    • Spawner pojazdów oczekuje aż będzie miejsce na postawienie nowego pojazdu (aż przeszkody zostaną usunięte) zamiast stawiać go od razu.
    • Błąd w skrypcie z markerami dotyczący zmiennych terorystów.
    • Terroryści noszący niektóre bronie na slocie pobocznym nie byli jako undercover.
  • Zmienione:
    • Pojazdy policyjne:
      • Humwik [10] -> [20]
      • UH-1H (M240) [15] -> [20]
      • Humwik M2 [20] -> [30]
    • Zasady
      • Użycia helikopterów tak, by wziąć pod uwagę nowe sloty pilotów. Od teraz maksymalnie 2 helikoptery przy dużej liczbie graczy.
      • Kradzieży pojazdów cywilnych przez policję (policja nie może tak o kraść pojazów, bo "o fajny hatchback")
  • Usunięte:
    • Pojazdy policyjne:
      • Wildcat ze szperaczem [0]
      • UH-60 (Minigun) [30]
    • Duża skrzynia z bronią specjalną terrorystów
  • Znane błędy:
    • Presety policji wciąż nie działają.
    • Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
    • Policja dostaje punkty za samobójstwa i friendly-fire.
    • Policja nie traci punktów za zabijanie cywili.
    • Niektóre posterunki niedostępne do teleportu po JIP
    • Śnieg nie działa
    • Brak info pod koniec gry dla terro

#10
v0.77.1

v0.77.1 20 Jan, 2019 @ 6:30pm

  • Dodane:
    • M4A1 SLAM do losowych skrzyni terrorystów (kategoria inne śmieci)
    • Nowa kategoria do skrzyni losowej terrorystow - Broń podstawowa
      • M16A2 (5 magazynków)
      • AKM (4 magazynki)
      • G3 (5 magazynków)
      • FN FAL (5 magazynków)
      • UMP45 (5 magazynków)
      • M21A (5 magazynków)
    • M16A2 i AKM do losowych skrzyni terrorystów (kategoria broń)
  • Naprawione:
    • Zakończenie na korzyść policji po 3 rekompensatach za czas.
  • Zmienione:
    • Miny przeciwpancerne M15 ze skrzyni początkowej terrorystów na M4A1 SLAM
    • Zasięg wskazywania palcem z 2 m na 4 m.
    • Zmieniona losowość sprzętu w skrzyniach terrorystów
      • Broń specjalna 1-2 sztuki.
      • Pistolety 2-4 sztuki.
      • Wyrzutnie 1-4 sztuki.
      • Karabiny 2-5 sztuk.
      • Inne śmieci 4-10 sztuki.
  • Usunięte:
    • Moduł i sloty Zeusa
    • Krew z systemu medycznego
  • Znane błędy:
    • Presety policji wciąż nie działają.
    • Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
    • Policja dostaje punkty za samobójstwa i friendly-fire.
    • Policja nie traci punktów za zabijanie cywili.
    • Niektóre posterunki niedostępne do teleportu po JIP
    • Śnieg nie działa
    • Brak info pod koniec gry dla terro