Na fali ostatniej popularności gównotrybów postanowiłem wziąć się ponownie za Policjantów. Opis:
Założenia:
MAPA: Czarnoruś - klimacik jest, lasy do kitrania również.
CZAS: Start nad ranem, ale jest możliwość wyboru godziny startowej oraz przyspieszenia czasu przez parametry w lobby.
POGODA: Słonecznie (Czarnoruś), Zachmurzenie (Zimowa Czarnoruś). Możliwe włączenie opadów śniegu przez parametry w lobby (tylko zimowa Czarnoruś).
STRONY: BLUFOR (Policja) & INDFOR (cywile AI) vs OPFOR (Terroryści).
LICZBA GRACZY: Minimalna zalecana: 10 osób, rozgrywka asymetryczna (stosunek OPFOR:BLUFOR przynajmniej 1:4), ale dużo zależy od nastawienia stron grających, nawet przy 1:2-3 można się fajnie bawić.
RESPAWNY: nieograniczone dla Policji - respawn w głównej bazie w Czernogórsku. Brak dla Terrorystów - po śmierci trafiają do więzienia skąd można ich uwolnić.
BLUFOR: Biedni policjanci strzegący prawa. Na początku uzbrojeni w pistoleciki, dostają coraz to lepsze uzbrojenie w miarę postępu rozgrywki (liczby zabitych cywili lub upływu czasu od ostatniego zabicia zbyt duży).
OPFOR: Terroryści przybyli pozabijać ludność cywilną. W miejscu startowym mają dostępne skrzynie z ekwipunkiem i teleport do różnych miejsc na mapie. Oprócz tego na mapie mają losowo porozrzucane skrzynie z wyposażeniem specjalnym (i nie tylko) by móc się dozbroić w trakcie.
CEL MISJI: Terroryści mają za zadanie zdobyć określoną liczbę punktów zabijając cywili (1 punkt za każdego) i policjantów (2 punkty za każdego). Policja ma zabić lub aresztować wszystkich terrorystów (czyli wszyscy terroryści muszą być w więzieniu).
POTENCJAŁ ROZBUDOWY: Jeśli mi się będzie chciało to mogę dodać jakieś losowe konwoje z VIPami czy coś takiego za dodatkowe punkty (dla Policji punkty jak konwój dotrze na miejsce, dla Terrorystów jeśli do tego nie dopuszczą).
Chętnie przyjmę pomysły i uwagi.
Progi odblokowania
Kiedyś zrobię też tu ładnie, na razie upośledzona wersja:
UWAGA, BURDEL
Broń poboczna:
[0] - M9
[0] - Glock
[10] - FNP z tarczą
[25] - MP7A1
[40] - M320 GLMBroń podstawowa:
[10] - Shotgun M590
[15] - MP5
[20] - MP5SD
[20] - M16A4
[20] - SPAS-12
[25] - M79
[30] - M4A1 (M203)
[30] - M249
[35] - M32Wyrzutnie:
[35] - M136Granaty:
[10] - Biały dym
[20] - Flashbang (ręczny i do granatników)
[30] - Czerwony dym
[30] - Granat odłamkowy
[40] - M441 HE (M203 i M32)Celowniki:
[15] - ACO SMG
[20] - ACO
[30] - Eotech 552Pojazdy:
[0] - Czarna Wołga
[0] - Land Rover (policyjny)
[0] - Offroad (policyjny)
[15] - Hatchback (sportowy)
[20] - HMMWV (Nieuzbrojony)
[20] - UAZ (DShKM)
[20] - Offroad (M2)
[30] - HMMWV (M2)
[35] - BTR-80A
[40] - GAZ TigrPojazdy latające:
[0] - UH-1H (Nieuzbrojony)
[0] - Wildcat (Szperacz)
[10] - UH-60M (Nieuzbrojony)
[20] - UH-1H (M240)
[20] - MH-6M
[30] - YABHON-R3
[40] - AH-1Z
Znane błędy
- Terrorysta z wyciągniętym pistoletem pokazuje się jako cywil.
- Zapisywanie ekwipunku do respawnu przez policję umożliwia duplikowanie niedostępnego sprzętu.
- Niektóre posterunki niedostępne do teleportu po JIP (zrobić relog)
- Brak info pod koniec gry dla terro
Todo
- Zadanie dla OPFORU aktualizujące się wraz z progresją misji.
- Zadanie dla BLUFORU aktualizujące się wraz z progresją misji.
- Zadanie ewakuacji dla OPFORU po wykonaniu głównego zadania.
- Zadanie dla BLUFORU pokazujące następne odblokowania..
- Ruch uliczny. (powiedzmy, następny kamień milowy to w pełni losowy ruch uliczny).
- Cywile - konfidenci.
- Gotowe presety do wybrania przez policję.
- Skrypt do przewracania pojazdów na koła.
- Booster do milicyjnej łady.
- Madinowy system medyczny z GUAGa.